هدف گذاری را یاد بگیر و پیشرفت کن

۱۹ بهمن ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کتاب های برایان تریسی

آیا می‌خواهید انگیزه‌ای قوی برای رسیدن به اهدافتان داشته باشید؟ اگر جوابتان منفی است، لطفاً این مطلب را کنار گذاشته و به دنبال کار دیگری بروید. اما اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید سریعتر به اهدافتان دست پیدا کنید، زندگی‌تان به نحوی تغییر کند یا در نظر دارید مسیر جدیدی را برای زندگی خود برگزینید، حتماً این مطلب را بخوانید. حال که تصمیم به تغییر گرفته‌اید پس شروع به خواندن کتاب‌هایی کنید که در این مطلب به شما معرفی می‌شود. این کتاب‌ها از برایان تریسی به منظور آشنایی بیشتر افراد با اهمیت هدف گذاری و تمرکز بر روی هدف به بازار عرضه شده است. از این رو انتظار می رود که مخاطبان این کتاب‌ها بتوانند با به کار گیری راه‌کارهای ارائه شده، حرکت سریع‌تری به سمت موفقیت داشته باشند. همچنین به افراد کمک می کند تا به خود تلقین کنند که در هر شرایطی بهترین باشند. زیرا بهترین بودن می‌تواند در رسیدن به اهداف کمک بسیار زیادی کند. برای اینکه بتوان همیشه بهترین بود، نیاز به تمرینات و آموزش‌های بسیار زیادی است. با ما همراه باشید تا در این مطلب درباره هدف، هدف گذاری و بهترین بودن بیشتر بدانید.

تمرکز روی هدف

اهمیت هدف گذاری

کتاب «تمرکز روی هدف» بر اساس بیش از بیست و پنج سال تجربه شخصی و حرفه‌ای برایان تریسی نوشته شده است. این دانش دست او‌‌ل با نتایج تحقیقات گسترده در مورد عادات و رفتار مردان و زنانی که بسیار بیشتر از افراد معمولی در زندگی شخصی و کاری‌شان موفق بوده‌اند ترکیب شده است. کتاب با این پرسش آغاز می‌شود: «چرا برخی مردم موفق‌تر و مؤثرتر از سایرین هستند؟». به این سؤال پاسخ خواهیم ‌داد و نیز توضیح می‌دهیم که چرا و چگونه بعضی از مردم در موقعیت‌های مهم زندگی‌شان موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنند. به شما نشان می‌دهیم چگونه در کارتان موفق‌تر باشید و در عین حال وقت بیشتری برای فعالیت‌های شخصی داشته باشید. این کتاب ترکیبی است از بهترین ایده‌ها و راهبردها برای مدیریت بر خود که تا کنون در یک نوشتار گردآوری شده است و ضمناً دارای طرحی ساده و عملی است. در اینجا به شما می‌آموزیم که چگونه زندگی‌تان را در هفت حوزه مهم که برای توازن کامل و آرامش ذهن ضروری است سازماندهی و ساده کنید.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب هدف (چطور سریع‌تر از حد تصورتان به آنچه می‌خواهید برسید)

اهمیت هدف گذاری

کتاب «هدف» برای افراد جاه‌طلب و بلندهمت نوشته شده است که می‌خواهند سریع‌تر به موفقیت دست یابند. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، کتاب حاضر برایتان مناسب است. روش‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند می‌توانند باعث سال‌ها صرفه‌جویی در کار و تلاش شوند و شما را سریع‌تر به هدف‌هایی برسانند که برایتان اهمیت دارند. برایان تریسی بیش از دو هزار سخنرانی برای حدود بیست و سه هزار نفر در بیست و چهار کشور جهان انجام داده‌است. زمان سمینارهای او از پنج دقیقه تا پنج روز متغیر است. به هر حال تلاش کرده بهترین راهکارهایی را که می‌شناسد در اختیار حاضرین در سمینارها قرار دهد. او می‌گوید: «پس از این همه صحبت و سخنرانی درباره موضوعات مختلف، اگر فقط پنج دقیقه فرصت داشتم با شما صحبت کنم و می‌توانستم فقط یک عقیده را به شما بگویم که بتواند به موفقیت شما کمک کند، می‌گفتم: هدف‌هایتان را بنویسید، برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنید، و هر روز روی این برنامه کار کنید. اگر به این توصیه من عمل کنید، بیش از هر راهکار دیگری برای شما مفید خواهد بود. بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه به من می‌گویند که این توصیه ساده بیش از چهار سال تحصیل به درد آنها خورده است. این راهکار ساده زندگی خود من و میلیون‌ها نفر دیگر را تغییر داده است. بنابراین می‌تواند زندگی شما را هم تغییر دهد».

دانلود کتاب از فیدیبو

خال هدف

اهمیت هدف گذاری

واقعیت این است که شما از توانمندی‌های بالقوه‌ای برخوردارید که اگر یکصد بار هم متولد شوید، نمی‌توانید به همه آنها تحقق بخشید. هرچه از توانمندیهای بالقوه بیشتری استفاده کنید، توانمندیهای بالقوه بیشتری پیدا می‌کنید. هرچه بیشتر بیاموزید، امکان آموختن بیشتری پیدا می‌کنید. دلیلی وجود ندارد که نتوانید دو برابر آنچه امروزه درآمد دارید را کسب درآمد کنید. کسانی در پیرامون شما زندگی می‌کنند که استعداد بیشتری نسبت به شما ندارند، تحصیل‌کرده‌تر از شما نیستند، حال آنکه درآمد سرشار دارند. و آنچه دیگران کرده‌اند، شما هم می‌توانید بکنید. کافیست راهکارش را یاد بگیرید. هدف شما در زندگی باید این باشد که به آنچه برایتان امکان‌پذیر است دست یابید. شما می‌خواهید در هر کاری که می‌کنید به خال بزنید. در کتاب «خال هدف» این راه‌کارها را آموزش می‌بینید.

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه