چطور سریع‌تر از حد تصورتان به آنچه می‌خواهید برسید!

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
کتاب های هدف گذاری

آیا علاقه و انگیزه‌ای برای تغییر در سبک زندگی و یا کسب و کارتان دارید؟ اگر جوابتان منفی است، لطفاً این مطلب را کنار گذاشته و به دنبال کار دیگری بروید. اما اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید زندگی‌تان به نحوی تغییر کند یا در نظر دارید مسیر جدیدی را برای زندگی خود برگزینید، یا حتی درصدد انتخاب یک مسیر شغلی جدید هستید، یا پس از ملاقات با یک دوست قدیمی و مشاهدۀ موفقیت‌های مالی و شغلی او، به این فکر افتاده‌اید تا وضع مالی و شغلی خودتان را سر و سامان ‌دهید، حتماً این مطلب را بخوانید. حتی اگر هیچ‌کدام از موارد فوق در مورد شما صادق نباشد، مطمئن باشید که بیشتر مردم در طول زندگی خود بارها و بارها، تلاش می‌کنند تا تغییراتی در زندگی خود بدهند. حال که شما هم تصمیم به تغییر گرفته‌اید پس به خواندن این مطلب ادامه دهید؛ این بدین معنی است که انگیزۀ لازم برای ایجاد تغییر در زندگی خود را دارید. بدون شک همۀ ما در طول زندگی‌مان کارهایی را برای تغییر سبک زندگی خود انجام داده‌ایم. احتمالاً متوجه شده‌اید که بعضی از این تغییرات آسان‌تر از بقیه ایجاد شده، برخی از تغییرات دوام بیشتری داشته و بعضی دیگر ناپایدار بوده‌اند. با ما همراه باشید تا در این مطلب کتاب‌هایی را به شما کنیم تا با هدف‌گذاری درست شرایط خود را تغییر دهید.

هدف

کتاب های هدف گذاری

کتاب هدف برای افراد جاه‌طلب و بلندهمت نوشته شده است که می‌خواهند سریع‌تر به موفقیت دست یابند. بنابراین اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، کتاب حاضر برایتان مناسب است. روش‌هایی که در این کتاب ارائه شده‌اند می‌توانند باعث سال‌ها صرفه‌جویی در کار و تلاش شوند و شما را سریع‌تر به هدف‌هایی برسانند که برایتان اهمیت دارند.

برایان تریسی نویسنده این کتاب می‌گوید: «من بیش از دو هزار سخنرانی برای حدود بیست و سه هزار نفر در بیست و چهار کشور جهان انجام داده‌ام. زمان سمینارهای من از پنج دقیقه تا پنج روز متغیر است. به هر حال تلاش کردم بهترین راهکارهایی را که می‌شناسم در اختیار حاضرین در سمینارها قرار دهم. پس از این همه صحبت و سخنرانی درباره موضوعات مختلف، اگر فقط پنج دقیقه فرصت داشتم با شما صحبت کنم و می‌توانستم فقط یک عقیده را به شما بگویم که بتواند به موفقیت شما کمک کند، می‌گفتم: هدف‌هایتان را بنویسید، برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنید، و هر روز روی این برنامه کار کنید. اگر به این توصیه من عمل کنید، بیش از هر راهکار دیگری برای شما مفید خواهد بود. بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاه به من می‌گویند که این توصیه ساده بیش از چهار سال تحصیل به درد آنها خورده است. این راه‌کار ساده زندگی خود من و میلیون‌ها نفر دیگر را تغییر داده است. بنابراین می‌تواند زندگی شما را هم تغییر دهد».

دانلود کتاب از فیدیبو

روانشناسی هدف

کتاب های هدف گذاری

کتاب روان شناسی هدف در پنج فصل سعی دارد هدف و راه رسیدن به آن را به زبانی ساده بیان کند تا مخاطب عزیز در درک مطالب آن با مشکلی مواجه نشود. رویکرد این کتاب به زندگی کاملاً واقع‌بینانه است یعنی تمام سعی من بر این بوده که این‌گونه باشد. این کتاب به‌روشنی مخالف این نوع نگاه است که می‌گوید شما به هر آنچه بخواهید می‌رسید، اگر می‌توانید چیزی را تصور کنید قطعاً می‌توانید به آن دست‌یابید.

از دیدگاه نوسنده این‌گونه جملات فقط بار انگیزشی دارند اما به‌هیچ‌عنوان با شواهد علمی و اصول روانشناسی سازگار نیست. دلخور هم نمی‌توان بود چراکه این جملات را از زبان افراد غیرمتخصص زیاد شنیده‌ام؛ وگرنه کسی که کمی با سازوکار ژن‌ها و مباحث ژنتیک و مقادیری هم روانشناسی علمی آشنا باشد به‌وضوح می‌داند که انسان نمی‌تواند به هر آنچه که دوست دارد برسد. انسان امروز باید باور کند که هرکسی را بهر کاری ساخته‌اند و این میلی که این روزها در دل‌های بعضی از جوانان روشن شده است برای تبدیل‌شدن به آنچه که فکر می‌کنند تنها نقطه‌ی کامل بودن است بسیار آسیب‌زاست و جدای تبعات فردی می‌تواند تبعات اجتماعی هم داشته باشد.

دانلود کتاب از فیدیبو

کتاب صوتی دستیابی به اهداف

کتاب های هدف گذاری

کتاب صوتی دستیابی به اهداف فرآیند تعیین اهداف و چگونگی دستیابی به آنها است. ما به خاطر طبیعتمان موجودات هدف داری هستیم. مغز ما دائما درحال تلاش برای هماهنگ کردن دنیای بیرون با آن چیزی است که در درونمان می‌بینیم و دنبالش هستیم می‌باشد. زمانی که برای خودتان هدف تعیین می‌کنید به مغزتان چیزی می‌دهید که بتواند روی آن تمرکز کند و مانند این است که به ذهنتان چشم‌هایی تازه می‌دهید تا تمام مردم و موقعیت‌ها و صحبت‌ها و منابع و ایده‌ها و خلاقیتی را ببینید که در جهت هدفتان می‌باشد. پس دنیای بیرونتان با چیزی که درونتان هست هماهنگ می‌شود. اهداف به شما جهت و بینش می‌دهند و با داشتن اهداف مشخص و مکتوب پیش چشمتان، کائنات به شما چیزی می‌دهد که به دنبالش هستد.

 

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar برزین

    کتاب های بیشتری در موضوعات مختلف معرفی کنید

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه