راهکارها و روش‌های تقویت اعتماد به نفس

۴ آذر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کتاب هایی درباره اعتماد به نفس

آیا تا به حال با خود فکر کرده‌اید که می‌خواهید اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید؟ آیا دست به کاری نمی‌زنید یا به اندازه‌ای که می‌خواهید تلاش نمی‌کنید و به این امید نشسته‌اید که یک روز اعتمادبه‌نفسی که به دنبال آن هستید به طرز معجزه‌آسایی به سراغتان بیاید؟

با ما همراه باشید در این مطلب کتاب‌هایی که به شما معرفی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند چگونه سررشته‌ی زندگی و احساسات خود را در دست بگیرید، انسانی کاملاً مثبت‌گرا شوید، اعتمادبه‌نفس خود را بالا ببرید، اهداف خود را تعیین کنید و تحقق ببخشید، تمرکز و دقت داشته باشید، با دیگران به‌خوبی ارتباط برقرار کنید و به بیش از آنچه در تصور شما می‌گنجد دست یابید.

اعتماد به نفس چیست؟

کتاب هایی درباره اعتماد به نفسچه به دنبال برقراری رابطه‌‌ای رضایت‌بخش با دیگران یا چه به دنبال جسارت بیشتر باشید، این کتاب یار و همدم شما برای رسیدن به هدفتان خواهد بود. راهکارهای پیشنهادی این کتاب که بر مبنای اصول علم «رفتار درمانی» طراحی شده‌اند، و نیز تمرین‌ های مفیدی که در آن آمده است، در کنار داستان‌‌هایی واقعی از زندگی‌‌های دیگران، همه و همه، به شما کمک خواهند کرد تا تمام مشکلاتی را که در نتیجه‌‌ی کمبود اعتماد به نفس دچار شده‌‌اید از سر راه بردارید.

دانلود کتاب از فیدیبو

 

اعتماد به نفس را بیابید و با آن زندگی کنید

کتاب هایی درباره اعتماد به نفس

این کتاب قصد دارد بگوید که چطور منبع تمام اعتماد به‌ نفس نهفته در درون خود را بیابید و با کمک آن قادر به انجام کارهایی کنید که همیشه آرزویش را داشته‌اید، شوید. شخصی شوید که همیشه می‌خواستید باشید. درواقع از لحظه‌ای که نگاه خود را نسبت به اعتماد به‌ نفس عوض می‌کنید، زندگی شما شروع به تغییر می‌کند. شما مجبور نیستید که پنج یا ده سال انتظار بکشید. این تغییر می‌تواند از فردا اتفاق بیافتد!

دانلود کتاب از فیدیبو

 

کتاب صوتی اعتماد به نفس

کتاب هایی درباره اعتماد به نفس

اعتماد به نفس، احترام و ارزشی است که هر فرد برای خودش قائل است، اعتمادی که به خود و توانایی ها و باورهای خود دارد. اعتماد به نفس متعادل، به انسان امنیت جسمانی، عاطفی و ذهنی می‌دهد. خود توانایی یعنی توانایی‌های شخصی و ذاتی که با فرد به دنیا می‌آید و باید پرورش داده شود.

این مجموعه به صورت پرسش و پاسخ و به زبانی ساده شما را با مقوله اعتماد به نفس، خودباوری و خودبازشناسی یعنی شناختن هویت خود آشنا می‌کند.

 

دانلود کتاب از فیدیبو
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه