کدام گوشی‌های سامسونگ به اندروید ۸.۰ بروزرسانی می‌شوند؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ اندروید

سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که هرگز اعلام نمی‌کند کدام گوشی‌ها و تبلت‌هایش قرار است بروزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت کنند اما اصولا قاعده به این ترتیب بوده که پرچم‌داران سامسونگ تا دو سال بروزرسانی سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند.

این موضوع باعث می‌شود انتظار داشته باشیم گوشی گلکسی S6 و سایر مدل‌های این پرچم‌دار بلاخره اندروید ۸.۰ دریافت کنند حتی اگر سامسونگ تا این لحظه موضوع را تایید نکرده باشد.

شاید از همه مهم‌تر این باشد که در لیست مورد بحث شاهد گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۱۸ هم هستیم؛ گوشی‌هایی که هنوز معرفی هم نشده‌اند

حال یک لیست به بیرون درز کرده که مجموعه‌ای از گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ که احتمالا اندروید جدید را دریافت می‌کنند را نشان می‌دهد.

نمی‌توان به سادگی اصالت این لیست را تایید کرد اما باید بدانید یکی از کسانی که اصولا اطلاعات مربوط به شرکت سامسونگ را به بیرون درز می‌دهد و در این زمینه سابقه موفقی هم داشته این لیست را منتشر کرده.

سامسونگ اندروید 8.0

در این لیست گوشی‌های زیادی از جمله گلکسی اس ۶، اس ۶ اج و اس ۶ اج پلاس به چشم می‌خورند. در کنار این گوشی‌ها اعلب گوشی‌های سری گلکسی A سال ۲۰۱۷ را هم می‌بینید. بسیاری از تبلت‌های سامسونگ هم بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد.

شاید از همه مهم‌تر این باشد که در لیست مورد بحث شاهد گوشی‌های گلکسی A سال ۲۰۱۸ هم هستیم؛ گوشی‌هایی که هنوز معرفی هم نشده‌اند. ظاهرا همه این مدل‌ها با اندروید نوقا عرضه می‌شوند و سپس به اندروید اوریو بروزرسانی خواهند شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar احسان

    گوشیت رو از قسمت سافت وار آپدیت به روزرسانی بکن . اندرویدت ۶ میشه

  2. Avatar ///mahdispd

    اس۵ ما هنوز اندروید پنجه اون موقع اس۶ میاد اندروید هشت بشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه