کدام گوشی‌های موتورولا بروزرسان اندروید نوقا را دریافت می‌کنند؟

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که اندروید ۷.۰ نوقا بیش از یک ماه است که در اختیار کاربران قرار گرفته است اما اگر گوشی‌‌تان نکسوس نباشد نمی‌توانید سیستم عامل‌تان را به اندروید نوقا بروزرسانی کنید. اما تا مدت کوتاهی دیگر بسیاری از تولیدکننده‌های گوشی‌های هوشمند شروع به بروزرسانی سیستم عامل گوشی‌هاشان می‌کنند و موتورولا هم یکی از این شرکت‌ها است.

براساس آنچه خبرگزاری‌ها منتشر کرده‌اند گوشی‌های Moto Z و Moto G4 از جمله مدل‌هایی خواهند بود که در فصل پایانی سال بروزرسانی می‌شوند. به این ترتیب می‌شود از هفته آینده تا پایان سال میلادی جاری منتظر بروزرسان اندروید نوقا برای این گوشی‌ها بود.

با توجه به اینکه موتورولا به طور اختصاصی مشخص نکرده که کدام گوشی‌ها از سری Moto Z و Moto G4 بروزرسان دریافت خواهند کرد بنابراین می‌توان فرض کرد همه گوشی‌های این دوسری شامل Moto Z، Moto Z Droid، Moto Z Force، Moto Z Force Droid، Moto Z Play Moto Z Play Droid، Moto G4، Moto G4 Plus و Moto G4 Play در میان گوشی‌هایی که بروزرسان را دریافت می‌کنند خواهند بود.

البته هنوز خبری از اینکه آیا سری‌های قدیمی‌تر مثل Moto X و Moto G سال ۲۰۱۵ هم اندروید نوقا را دریافت می‌کنند یا نه نداریم.

منبع: PhoneArena

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه