گفت‌وگو با کریستیانو رونالدو بعد از هت‌تریک و تمجید مورینیو از او

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
هت تریک رونالدو

کاپیتان تیم ملی پرتغال موفقیتش را مدیون سال ها تلاش و پشتکار می داند.

کریستیانو رونالدو که توانست هر ۳ گل پرتغال در جریان تساوی ۳-۳ این تیم با اسپانیا در دور اول مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ را بثمر برساند، موفقیتش را حاصل سال ها تلاش می داند.

رونالدو ۳۳ ساله که به مسن ترین بازیکن تاریخ جام جهانی تبدیل شد که توانسته در این رقابت ها هت تریک  کند پس از این بازی گفت:« خیلی خوشحالم چون توانستم برای اولین بار در جام جهانی هت تریک کنم. چنین عملکرد و گل هایی حاصل سال ها تلاش است. مردم پرتغال همیشه به من باور داشتند و من هم همیشه نهایت تلاشم را برای موفقیت تیم ملی کردم.»

رونالدو که با گلزنی در این دیدار به نخستین بازیکن تاریخ که موفق شده در ۸ رقابت ملی پیاپی گلزنی کند تبدیل شد درباره نتیجه این بازی هیجان انگیز گفت:«ما به دنبال پیروزی بودیم اما به خاطر موقعیت هایی که دو تیم داشتند فکر می کنم تساوی نتیجه عادلانه ای بود. تیم ما تلاش زیادی کرد و موفق شد به امتیازی ارزشمند دست یابد اما نباید فراموش کنیم که مقابل یکی از مدعی های اصلی قهرمانی بازی می کردیم. جام جهانی تازه آغاز شده و هدف ما فعلا صعود از گروه است.»

فوق ستاره تیم رئال مادرید با این شروع طوفانی در جام جهانی توانست آمار گل های ملی خودش را به عدد ۸۵ برساند تا با رکورد فرانس پوشکاش برابری کند و تنها ۲۵ گل تا رکورد افسانه ای علی دایی فاصله داشته باشد.

پرتغال که به لطف هت تریک رونالدو به امتیازی ارزشمند دست یافت، در پایان دور اول گروهی با یک امتیاز پایین تر از تیم ایران در رده دوم گروه دوم قرار گرفت. پرتغال روز چهارشنبه در دور دوم گروهی به مصاف تیم مراکش خواهد رفت و سپس روز ۴ تیرماه در دور پایانی مرحله گروهی در دیداری حساس با تیم ایران بازی خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد هم به تمجید از کاپیتان تیم ملی کشورش پرداخته است.

ژوزه مورینیو که در حین رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان کارشناس با شبکه RT روسیه همکاری می کند، پس از هت تریک بیادماندنی کریستیانو رونالدو در بازی مقابل اسپانیا به تمجید از این اسطوره دنیای فوتبال پرداخت.

مورینیو که سابقه همکاری با رونالدو در رئال مادرید را دارد درباره عملکرد او در این بازی گفت:«تعدادی از بازیکنان در بعضی بازی ها می درخشند، تعدادی از بازیکنان در همه بازی ها می درخشند و تعدادی از بازیکنان در بازی های خاص و حساس می درخشند. دسته سوم بازیکنانی خاص محسوب می شوند. رونالدو می دانست که در این بازی چه می خواهد بکند و من این را تحسین می کنم. تنها بازیکنان خاص چنین حسی دارند. رونالدو بدون شک یک الگو است.

آمار گلزنی او روی ضربات آزاد در سال های اخیر چندان جالب نبوده اما در حساس ترین بازی توانست یک گل تماشایی از روی ضربه آزاد بزند و این قطعا اعتماد بنفس او را بیشتر می کند. او می دانست پرتغال در آستانه شکست است و بار دیگر در لحظه کلیدی به کمک کشورش آمد. نمایش رونالدو در این بازی و گل هایی که بثمر رساند معنای زیادی برای مردم پرتغال دارد. بعضی از بازیکنان بنظر من بازی فوتبال را به نوع دیگری احساس می کنند و رونالدو یکی از این بازیکنان است. او هوش خاصی برای فوتبال کردن دارد.»

فوق ستاره ۳۳ ساله رئال مادرید با هت تریک مقابل اسپانیا مدعی ضمن تداوم روند گلزنی اش برای پرتغال در هشتمین تورنمنت ملی پیاپی توانست به چهارمین بازیکنی تبدیل شود که موفق شده در ۴ دوره جام جهانی گلزنی کند.

رونالدو و همبازیانش در دور دوم مرحله گروهی از ساعت ۱۶:۳۰ روز چهارشنبه به مصاف تیم مراکش خواهند رفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar AmirHosseinHmd

    سلطان فوتبال تاریخ جهان! باز خودشو نشون داد…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه