جسدی که گوگل مپ مدت‌ها پیش پیدا کرده بود، کشف شد

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

جسد مردی که از سال ۲۰۰۶ گم شده بود، در یک دریاچه پیدا شد. اگر با گوگل مپ این منطقه در میشیگان آمریکا را پیدا کنید، می‌توانید اتومبیل را در زیر آب دریاچه ببینید.

هفته‌ی گذشته مردی که روی یک بالابر ایستاده بود و داشت درخت کریسمس سال نو را تزیین می‌کرد، متوجه شیء عجیبی در کف دریاچه شد. این شیء غرق شده شبیه به یک اتومبیل بود. مدتی بعد Wood-TV در گزارشی اعلام کرد “مردی که ۹ سال پیش گم شده بود، پیدا شد.”

خانواده‌ی نایلز مدتی پس از مفقود شدن وی، در سال ۲۰۱۱ مراسم تدفینی برای او برگزار کرده بودند.

تا مدتی پیش، اگر در گوگل مپ این منطقه از میشیگان را جست‌وجو می‌کردید، می‌توانستیید تصویر محو اتومبیل را در کف دریاچه ببینید. ولی چون نقشه دایم به‌روز می‌شود و اتومبیل را از آب بیرون کشیدند، اسکرین‌شات‌هایی هم از این تصویر هوایی گرفته شده است.

طبق اظهارات مردی که اتومبیل را دیده به Wood-TV، او چون روی بالابر ایستاده بود و از ارتفاع به دریاچه نگاه کرد، توانسته بود اتومبیل را شناسایی کند، در حالی که به علت تیرگی آب، اتومبیل از سطح زمین و ارتفاعی که معمولا آدم‌ها به دریاچه نگاه می‌کنند اصلا قابل مشاهده نیست.

davie-lee-niles-found-2006-2015-__

وقتی اتومبیل دیده شد، عده‌ای به سرعت جمع شدند تا اتومبیل فرو رفته در گل و لای را بیرون بکشند. وقتی آن را از آب خارج کردند، با یک اسکلت روی صندلی راننده روبه‌رو شدند.

خانواده‌ی او اعلام کردند که او چون سرطان داشت و دچار افسردگی شده بود، گاهی بی‌خبر از خانه بیرون می‌رفت.

اتومبیل و جسد متعلق به فردی به نام «دیوی لی نایلز» (Davie Lee Niles) است که در ۱۱ اکتبر ۲۰۰۶ مفقود شده بود. نایلز در آن زمان ۷۲ سال داشت و آخرین بار در رستورانی در «برایون تاون‌شیپ» (Bryon Township) که پاتوق اش بود، دیده شده بود. او در رستوران با یک دوست ملاقات می‌کند و ناگهان از آن‌جا خارج می‌شود. از آن زمان دیگری خبری از نایلز نبود. خانواده‌ی او اعلام کردند که او چون سرطان داشت و دچار افسردگی شده بود، گاهی بی‌خبر از خانه بیرون می‌رفت.

گرچه پلیس محلی هنوز به طور رسمی هویت جسد را اعلام نکرده و منتظر گزارش تشخیص هویت از روی دندان‌ها است، ولی اتومبیل به نام نایلز ثبت شده، ضمن این‌که کیف پول او هم در ماشین پیدا شده و سایت هم فقط نیم مایل با محلی که آخرین بار خود او در آن‌جا دیده شده بود، فاصله دارد.

خانواده‌ی نایلز مدتی پس  از مفقود شدن وی، در سال ۲۰۱۱ مراسم تدفینی برای او برگزار کرده بودند و حالا که جسد او پیدا شده، قصد دارند مراسم شایسته‌تری برای او بگیرند.

منبع: Jalopnik

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. بابک

    سلام
    خبر جالبی بود
    اگر بتونید خبر رو تا آخر پیگیری کنید و نتیجه تشخیص هویت و علت مرگ رو هم بگذارید ممنون میشم

  2. ابراهیم معتمد

    البته ربطی به گوگل نداشت زیاد
    یکی دیگه پیداش کرده
    ولی بیچاره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه