تولید چند مدل سواری در کشور متوقف شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مهر ماه امسال تولید چند مدل سواری در خودروسازان داخلی متوقف و گزارش آن به تازگی توسط سایت خبرگزاری ایسنا منتشر شده است. در این مدت تولید خودروی VELA V۵ شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۴۶ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

تولید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس شرکت مدیران خودرو نیز متوقف شده و از دو دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت. مهر ماه امسال تولید ام‌وی‌ام ۵۵۰ دیگر محصول مدیران خودرو نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۵۳۳ دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید. تولید ام‌وی‌ام ۳۱۵ از دیگر محصولات خودروسازی مدیران نیز با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۰۶۴ دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت.

در این مدت تولید خودروی لندمارک گروه بهمن نیز متوقف شده و از یک دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید. تولید لیفان ۶۲۰ با موتور ۱۸۰۰ سی‌سی شرکت کرمان موتور ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۲۷۶ دستگاه در مهر ماه ۱۳۹۵ به صفر کاهش یافت. مهر ماه امسال تولید جک  دیگر محصول کرمان موتور نیز متوقف شده و از دو دستگاه در مهر ماه سال گذشته به صفر رسید.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar امین

    خخخ،خودرو تولید داخل….شوخی میکنید!!!!طبق تحقیقات و آزمایشات مهندسین کشور،حتی لاک پشت ها هم ایمنی بیشتری نسبت به خودروهای داخلی دارن!!!!!همش واسه تولید کننده هاشون سوده عزیز من!!!!کی دیگه نمیدونه قیمت تمام شده خودرو های داخلی چقدره؟!جالبه با چه اختلاف قیمتی میرسه به دست مصرف کننده بدبخت!!!آخرشم نه ایمنی داره،نه کیفیت،نه طراحی،نه موتور و قطعات درست حسابی…………………………………………وقتی خریدی هم آنقدر کیفیت این به اصطلاح خودرو های داخلی آنقدر بالاست که تقریبا (دو سوم)عمر مفید شما رو تو تعمیرگاه ها سپری می‌کنند……………………………………………

  2. Avatar آگاه

    ای بابا، آقای شاهسون ما رو ترسوندی مهندس، جوری گفتی تولید چند مدل سواری متوقف شده که ترسیدیم نکنه خدای نکرده تولید پراید و پیکان وانت و آریسان و وانت پراید رو متوقف کردن، خداروشکر به خیر گذشت، دست عزیزان درد نکنه تولید رو ادامه بدن، فقط وقتش رو زیاد کنن مچکرم.

  3. Avatar پژمان

    چرا شرکت های خودروسازی به فودکورت یا سفره خانه سنتی تغییر صنف نمیدهند؟
    سودش خیلی برای بشریت بهتره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه