با کمک به محیط زیست بلیط فینال جام جهانی ۲۰۱۸ ببرید

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جام جخانی 2018 بلیط

آیا می‌خواهید هنگامی که دین خودتان را به محیط زیست ادا می‌کنید، ۲ بلیط بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نیز برنده شوید؟ پس همین حالا اقدام کنید چون زمان آن فرا رسیده است.

جام جهانی فوتبال بزرگترین رویداد ورزشی در جهان است. بی‌شک رویدادی به این عظمت، بی بر و برگرد تاثیراتی منفی بر روی محیط زیست خواهد گذاشت.

فیفا کمپنی را جهت تشویق افرادی که موفق به دریافت بلیط جام جهانی شده‌اند راه انداخته تا بتوانند کربنی که از سفرهای آنها تولید شده است، خنثی نمایند. این پروژه کاملا رایگان و بدون هزینه انجام می شود.

اینها همه بخشی از اقداماتی خلاقانه جهت کاهش تاثیرات منفی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بر محیط زیست و آگاه‌سازی مردم در خصوص تغییرات آب و هوایی است.

در واقع این خنثی سازی به معنای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای مضر حاصل از سفر کردن افراد به روسیه می‌باشد. این خنثی سازی به معنای جلوگیری از انتشار گازها نیست، بلکه کمک و حمایت مالی فیفا و سازمان ملل متحد از پروژه‌هایی خواهد بود که در کاهش تاثیرات گازهای گلخانه فعالیت می‌نمایند.

دارندگان بلیط جام جهانی می‌توانند با ورود به سایت FIFA و ثبت نام در آن فارغ از اینکه در چه منطقه‌ای سکونت دارند در این حرکت خلاقانه سهیم شوند. برای هر نفری که ثبت نام می‌کند، فیفا میزان ۲.۹ تن انتشار کربن را خنثی می‌نماید، میانگین انتشار کربن توسط هر یک از دارندگان بلیط جام جهانی روسیه که به این کشور سفر می‌کنند.

هنگامی که ثبت نام می‌نمایید، هر فرد به صورت خودکار جزو شرکت کنندگان مسابقه قرار می‌گیرد و در قرعه‌کشی ۲ بلیط بازی فینال شرکت داده می‌شود.

فینال رقابت های جام جهانی روسیه در شهر مسکو پایتخت این کشور برگزار خواهد شد.

برای ورود به این کمپین از لینک زیر اقدام کنید:

http://www.fifa.com/worldcup/climate-action/index.html

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه