کنفرانس اپل چقدر با انتظارات ما فاصله داشت؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

طی چند ماه اخیر بی‌صبرانه منتظر بودیم تا ۱۸ شهریور برسد تا با محصولات جدید اپل ملاقات کنیم. جمع‌بندی اخبار و شایعات مختلف ما را به ۵ محصول رسانده بود. اما پیش‌بینی‌های ما چقدر درست از آب در آمده؟

‌‌‌‌

تا ساعاتی قبل از شروع رویدا‌د اپل، اکثر منابع خبری روی چند مورد اتفاق نظر داشتند. تقریبا همگی، معرفی پنج محصول آی‌فون ۶s، آی‌فون ۶s پلاس، آی‌پد پرو، آی‌پد مینی ۴ و نسل جدید Apple TV را قطعی می‌دانستند. جالب این است که تقریبا تمام پیش‌بینی‌ها درست از آب در آمد.

مراسم با معرفی قابلیت‌های جدید اپل واچ شروع شد. تیم کوک چند دقیقه‌ی اول را به تعریف و تمجید از اپل واچ اختصاص داد. پس از معرفی قابلیت‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های جدید اپل واچ، نوبت به آی‌پد پرو رسید. آی‌پد پرو نمایشگری ۱۲/۹ اینچی‌ با رزولوشن ۲۷۳۲ در ۲۰۴۸ پیکسل دارد. اپل در این دستگاه از پردازشگر A9X استفاده کرده. اپل می‌گوید این پردازشگر ۱/۸ برابر سریع‌تر از A8X است. آی‌پد پرو ۶/۹ میلی‌متر ضخامت دارد. به یاد داشته باشید که آی‌پد ایر ۲ ضخامتی برابر با ۶/۱ میلی‌متر داشت. کیبورد آی‌پد پرو Smart Keyboard نام دارد. قلم استایلس آن هم با نام Apple Pencil شناخته خواهد شد.

آی‌پد مینی ۴ هم به‌طور ضمنی در این مراسم معرفی شد. این آی‌پد، قدرت و عمکرد آی‌پد ایر ۲ را در کالبدی کوچکتر ارایه می‌دهد.

 

1

‌‌خبر معرفی آی‌پد پرو را می‌توانید از لینک زیر بخوانید:

کنفرانس اپل؛ آی‌پد پرو معرفی شد.

‌‌

پس از آی‌پد پرو و معرفی قابلیت‌های آن، نوبت به Apple TV رسید. تیم کوک می‌گوید «آینده‌ی TV را اپلیکیشن‌ها تشکیل می‌دهند.» دستیار صوتی «سیری» (Siri) حضوری جدی در Apple TV دارد.

3

 

خبر معرفی Apple TV را می‌توانید از لینک زیر بخوانید:

کنفرانس اپل؛ معرفی Apple TV

 

‌‌

در آخر هم تیم کوک برای معرفی آی‌فون های ۶s و ۶s پلاس به روی صحنه آمد. شایعه‌ی مربوط به رنگ رزگلد در آی‌فون جدید صحت داشت. آی‌فون‌های جدید در چهار رنگ طلایی، خاکستری، نقره‌ای و رزگلد و اندازه‌های ۴/۷ و ۵/۵ اینچی عرضه خواهند شد. قابلیت Force Touch هم معرفی شد. اپل از این قابلیت با نام ۳D Touch‌ یاد کرد. شایعات مربوط به آی‌فون یکی پس از دیگری به حقیقت پیوستند. در ضمن دوربین آی‌فون‌های جدید ۱۲ مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم‌برداری با وضوح تصویر ۴K دارد.

2

خبر معرفی آی‌فون ۶s و ۶s پلاس را می‌توانید از لینک زیر بخوانید:

کنفرانس اپل؛ آی‌فون‌های ۶s و ۶s پلاس معرفی شدند

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حسن کریمی .اپل.دیجی کالا و مک

    عالی همه ی محصولات اپل عالی هستند
    سامسونگ الجی سونی و…. وقتی محصولاتشون رو معرفی میکردندبلافاصله ۲ روز بعد تو ایران میشد پیدا کرد
    ولی اپل از بس مشتری داره اصلا تو ایران نمیفروشه همین سایتا میارن میفروشن خودشم که تو ایران نمایندگی نداره
    در هر حال ممنون از دیجی کالا و دیجی کالا مک و بقیه ی پرسنل زحمتکش دیجی کالا
    ممنون

  2. مبین

    اپل چیز زیادی نداشت تمام نکات و جزئیات قبلا توسط افشاگران منتشر شده بود.امیدوارم آیفون ۷ اسمارت فونی کاملا متفاوت باشد . وقتی در یوتیوب بصورت زنده کنفرانس رو دنبال میکردم بخش Live Chat خیلیا هم همین نظر رو میدادن جالب بود یک نفر نوشته بود Apple – Steve Jobs = failure
    دوستان به نظر شما این قابلیت فورس تاچ در استفاده طولانی مدت (توسط کاربران مختلف) از iPhone 6s و ۶s Plus تاثیری روی پیکسل های صفحه نمایش نمیزاره به نظرم همه رعایت نکنند و امکان داره هر فرد فشار یکسانی روی صفحه نده. امیدوارم اپل برای این مشکل راه حلی داشته باشه . مثلا در تنظیمات قابلیت میزان حساسیت فشار توسط کاربر قابل تنظیم باشه . ممنون از دیجی کالا و نویسندگان محترم

  3. رضا

    سیب خوش طعم جدید!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه