کنفرانس WWDC اپل ۲۴ خرداد برگزار می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل دعوت‌نامه‌‌ی مطبوعاتی خود را برای کنفرانس WWDC 2016 منتشر کرد. این کنفرانس جایی است که هرسال اپل محصولات، پروژه‌ها، نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای جدیدش را در آن معرفی می‌کند و از قابلیت‌های جدید محصولات قبلی‌اش حرف می‌زند. WWDC برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری محصولات اپل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معرفی ساعت هوشمند جدید اپل، تنظیمات نسخه‌ی جدید iOS و جزییاتی از آیفون ۷ و مک‌بوک پرو احتمالا از مهمترین بخش‌های کنفرانس WWDC 2016 خواهد بود.

انتظار می‌رود در این کنفرانس چیزهایی درباره‌ی مک‌بوک پروی (MacBook Pro) جدید بشنویم. درباره‌ی این مک‌بوک چندوقتی است که شایعاتی منتشر می‌شود و گفته شده مجهز به یک نوار لمسی OLED در قسمت بالای کیبوردش خواهد بود. همچنین اپل احتمالا حرف‌های زیادی درباره‌ی نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS یعنی iOS 10 دارد. ممکن است اپل نام سیستم‌عامل OS X را به  MacOS تغییر دهد.

همچنین مطمئنا درباره‌ی تنظیمات آیفون چیزهای زیادی خواهیم شنید. از جمله این‌که در طراحی آیفون جدید خط آنتن جابه‌جا شده، آیفون ۷ پلاس به امکان تنظیمات دوربین دوتایی مجهز است و بالاخره این‌که حجم حافظه‌ی داخلی قرار است از ۳۲ گیگابایت شروع شود. اگر تحلیل‌ها درست از آب دربیایند، آیفون ۷ در تابستان موفقیت خوبی به دست می‌آورد.

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2016 را در قالبی شبیه به کدهای برنامه‌نویسی تنظیم کرده است.

اپل دعوت‌نامه کنفرانس WWDC 2016 را در قالبی شبیه به کدهای برنامه‌نویسی تنظیم کرده است.

در این کنفرانس به معرفی تغییرات اساسی برای اپل‌موزیک هم پرداخته می‌شود و به احتمال زیاد زمان قابل‌توجهی به معرفی تغییرات سیستم موزیک اپل اختصاص پیدا می‌کند. به جز این‌ها، امیدواریم ساعت هوشمند جدید اپل هم در همین کنفرانس معرفی شود؛ بیش‌تر از یک‌سال از معرفی ساعت هوشمند اپل می‌گذرد و این شرکت تا به‌حال هیچ توضیحی درباره‌ی یک ساعت هوشمند جدید ارایه نداده است.

نطق‌های اصلی کنفرانس WWDC 2016 ساعت ۱ بعدازظهر (به وقت محلی) روز دوشنبه ۲۴ خرداد شروع می‌شود. این‌بار هم می‌توان پخش زنده‌ی مراسم را نه‌تنها با هریک از دستگاه‌های ساخت اپل، بلکه از طریق بعضی دستگاه‌های دیگر دنبال کرد.

منبع: GSM Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه