کیبورد جدید مایکروسافت شبیه یکی از محصولات اپل است

۱۵ مهر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدود یک هفته پیش، شایعاتی شنیدیم که گویا قرار است شرکت مایکرسافت یک کیبورد با برند Surface به بازار عرضه کند. همین چند وقت پیش هم در شایعات با یک ماوس که برند Surface داشت برخورد کردیم.

حال تصاویری از این کیبورد به بیرون درز کرده است. در نگاه اول این کیبورد شبیه به محصولات شرکت اپل است. در واقع رنگ، طراحی و شکل و شمایل آن ما را به چنین نتیجه‌ای می‌رسانند ولی ظاهرا با یکی از محصولات مایکروسافت طرفیم.

سخت است از طریق این تصویر بفهمیم که کیبورد مورد بحث‌مان از چه موادی ساخته شده است. آیا مایکروسافت هم راه اپل را می‌رود و مثل این شرکت از فلز در ساخت کیبورد استفاده می‌کند؟ یا این کیبورد پلاستیکی خواهد بود؟

surface-kb-fcc-1

کیبورد جدید مایکروسافت با طراحی‌اش چندان موجب شگفتی‌مان نمی‌شود؛ باید گفت حتی طراحی آن عجیب و غریب است. احتمالا انتظار داشتیم که طراحی مناسب‌تری داشته باشد و بیش از آنچه به نظر می‌رسد ارگونومیک‌ باشد.

برخی شایعات هم حاکی از این هستند که مایکروسافت در حال ساخت یک کامپیوتر بدون کیس سرفس است. بنابراین بعید نیست کیبورد جدید به عنوان یکی از وسایل جانبی آن عرضه شود. گرچه این احتمال هم وجود دارد که شرکت مایکروسافت این محصول را به شکل مجزا عرضه کند.

‌‌

منبع: Windowscentral

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه