بلیزکان ۲۰۱۵: کیبورد و ماوس مخصوص Overwatch توسط Razer ساخته می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

احتمالا تریلرها و تصاویر اکشن اول شخص بلیزارد را دیده و بیش از پیش برای بازی کردن Overwatch هیجان‌زده شده‌اید. بلیزارد هم از این موضوع خبر دارد و برای اینکه بیشترین استفاده را از هیجان شما ببرد، با شرکت Razer برای ساخت موس و کیبوردی مخصوص این بازی همکاری کرده است.

بازی Overwatch قرار است تا قبل از تابستان سال آینده روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

شرکت Razer برای Overwatch یک کیبورد، ماوس و ماوس‌پد ساخته است:

– کیبورد Overwatch BlackWidow Chroma که ۱۸۰ دلار قیمت دارد

– ماوس Overwatch DeathAdder Chroma که ۸۰ دلار قیمت دارد

– ماوس‌پد Razer Goliathus Speed که ۳۰ دلار قیمت دارد

هیچ‌کدام از این سه محصول Razer، از ابتدا برای بازی Overwatch طراحی نشده‌اند و در اصل فقط طرح‌های این بازی را به یدک می‌کشند.

کیبورد BlackWidow کیبوردی مکانیکی است؛ یعنی کلیدهای‌اش تک تک و جدا از یکدیگر کار می‌کنند. این کیبورد هم‌چنین LEDهایی دارد که توانایی تولید ۱۶٫۸ میلیون رنگ دارند. امکان ساخت انیمیشن‌های مختلف هم برای این LEDها وجود دارد.

موس DeathAdder Chroma هم در کنار طراحی ارگونومیک‌اش، دقتی برابر با ۱۰ هزار dpi دارد و LEDهایی مثل کیبورد BlackWidow هم در آن قرار گرفته‌اند. این موس پنج کلید برای برنامه‌ریزی دارد.

بازی Overwatch قرار است تا قبل از تابستان سال آینده روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه شود.

می‌توانید در ادامه تصاویری از محصولات Razer برای این بازی را ببینید.

overwatch-gaming-mousepad-2-1500x1000 overwatch-keyboard-3-1500x1000 overwatch-keyboard-1500x1000 overwatch-mouse-1-1500x1000 overwatch-mouse-2-1500x1000 overwatch-mousepad-1-1500x1000

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    واقعا زیباست ای کاش میتونستم بخرمش

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه