کی‌روش: از فشار حضور در جام جهانی لذت می بریم

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کارلوس کی‌ روش در جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با مراکش شرکت کرد.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از بازی فردا با مراکش در دور اول گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه ضمن تاکید بر اهمیت نخستین بازی در این جام عنوان کرد تیم ایران برای ماموریتی ویژه به روسیه آمده است.

کی روش در این نشست به خبرنگاران گفت: «از اینکه بار دیگر در این رقابت‌ها حضور دارم احساس افتخار می کنم. به رسانه‌ها خوش آمد می‌گویم و از طرف هواداران و بازیکنان ایران از همه مسئولان تشکر می‌کنم. از کشور روسیه هم به خاطر میزبانی از ما تشکر می‌کنم. ایران برای ماموریتی ویژه به روسیه آمده است. ما به اینجا آمدیم تا فضای دوستی در سراسر جهان ایجاد کنیم.

ما فردا نخستین بازی خود در جام‌جهانی را انجام می دهیم و همه می‌دانیم نخستین بازی سختی و اهمیت خاص خودش را دارد. ما آماده رویارویی با مراکش هستیم و برای شروع این بازی لحظه شماری می کنیم. هر دو تیم وضعیت خوبی دارند اما ما آماده ارائه نمایشی خوب هستیم و امیدواریم که با دست پر از زمین خارج شویم. تمامی بازی‌های جام جهانی پرفشار هستند و بازی فردا هم از این قائده مستثنی نیست. البته این فشار مشکلی برای ما نخواهد بود. می‌دانیم در جام جهانی چه چیزی در انتظارمان است.

باید تاکید کنم که بازی فردا تعیین کننده همه چیز نیست و ما دو بازی دیگر هم باید انجام دهیم. ما حداکثر تلاش‌مان را برای کسب پیروزی انجام می دهیم و از فشار حضور در جام جهانی لذت می بریم. قبول کردیم که محبوبیت تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش به خاطر حضور بازیکنان شان در باشگاه های بزرگ اروپایی از ما بیشتر است اما ما برای رقابت با بهترین‌ها به اینجا آمدیم و امیدواریم خدای فوتبال همراه ما باشد.»

تیم ملی ایران فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف مراکش می رود. در دیگر بازی این گروه تیم اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ با پرتغال بازی می کند.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه