گریزمن دلیل شادی نکردن پس از گلزنی در بازی فرانسه و اروگوئه را فاش کرد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
بازی فرانسه و اروگوئه

ستاره تیم فرانسه دلیل خوشحالی نکردنش پس از گلزنی به اروگوئه را در بازی فرانسه و اروگوئه فاش کرد. آنتوان گریزمن که پس از به ثمر رساندن گل دوم فرانسه در جریان پیروزی ۲-۰ مقابل اروگوئه در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ از شادی کردن خودداری کرد، پس از بازی درباره علت این کارش توضیح داد.

گریزمن که در اتلتیکو مادرید با خوزه خیمنز و دیگو گودین همبازی است پس از بازی به خبرنگاران گفت:«احترام زیادی برای تیم اروگوئه قائل هستم. در این تیم دوستان و همبازیانی داشتم و نخواستم مقابل چشم آن ها خوشحالی کنم. از پیروزی فرانسه خیلی خوشحالم اما برای دوستانم در اروگوئه هم غمگین هستم. البته از اینکه دروازه بان این تیم اشتباه کرد ناراحت نشدم. اشتباه او به فرانسه کمک کرد و نمی توانم از این موضوع ناراحت باشم. تیم ما تجربه زیادی دارد و می دانیم که در بازی های بزرگ چگونه کار کنیم. ما توانایی عبور از هر خط دفاعی را داریم.»

رافائل واران هم که گل اول فرانسه در این بازی را بثمر رساند گفت:«حقیقتا خیلی خوشحالم. در بازی های قبلی هم به دنبال گلزنی بودم اما خوشحالم که در یک چهارم نهایی توانستم به هدفم برسم. ما برای قهرمانی به اینجا آمدیم و خوشحالیم که یک قدم دیگر به جام نزدیک تر شدیم.»

انگولو کانته هم که بار دیگر نمایش درخشانی برای فرانسه داشت به خبرنگاران گفت:«از پوشیدن پیراهن فرانسه احساس افتخار می کنم. دیدار نیمه نهایی خیلی زود از راه می رسد و باید روی آن بازی تمرکز کنیم.  همه اعضای تیم خوشحال هستند چون ما یک تیم واقعی هستیم و از این لحظات لذت می بریم.»

تیم فرانسه از ساعت ۲۲:۳۰ سه شنبه باید در مرحله نیمه نهایی جام جهانی به مصاف بلژیک برود. تیم بلژیک با شکست ۲-۱ برزیل مدعی توانست به این مرحله راه یابد. در دو بازی باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی تیم انگلیس از ساعت ۱۸:۳۰ امروز با سوئد بازی می کند و تیم روسیه میزبان هم از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف کرواسی می رود.

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar فرین

    واقعا که انتوان گریزمن بازیکن جوان مردی هست و من طرفدارشم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه