گزارش تصویری از غرفه‌ی نوکیا در نمایشگاه MWC 2018

۸ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نوکیا در رویداد Mobile World Congress امسال کنفرانسی برگزار کرد؛ کنفرانسی که در آن شاهد رونمایی چند گوشی مختلف بودیم. با آغاز نمایشگاه MWC 2018 به غرفه‌ی نوکیا در این مراسم سری زدیم تا نیم نگاهی به گوشی‌های جدید معرفی شده‌ی این شرکت بیاندازیم.

 

سیستم‌های هوشمند داخل خودرو

در غرفه‌ی نوکیا شاید به جای اینکه گوشی‌های جدید این شرکت خودنمایی کنند، بیش از هر چیز چشم‌تان به یک فورد موستانگ می‌افتاد؛ خودرویی که نوکیا در آن سیستم‌های هوشمند و متصل خودرویی که می‌سازد را به نمایش گذاشته بود.

 

گوشی نوکیا ۶

مدل جدید گوشی نوکیا ۶ از نظر ظاهری تفاوت‌هایی کرده است. این گوشی بدنه‌ای فلزی دارد و خطوط آنتن هم به خوبی روی بدنه در آن جای گرفته‌اند. صفحه نمایش این گوشی هم کشیده‌تر از قبل شده است.

 

گوشی نوکیا ۷ پلاس

مدل جدید نوکیا ۷ تفاوت‌های بسیاری با مدل سال گذشته کرده است. نوکیا ۷ پلاس نه تنها ظاهری زیبا و صفحه‌ای کشیده دارد، بلکه شاهد استفاده از یک سیستم دوربین دوتایی روی این گوشی هستیم.

 

نوکیا ۸ سیروکو

مدل جدید نوکیا ۸ صفحه‌ی نمایشی کشیده و هم‌چنین خمیده دارد. این گوشی پردازنده‌ای قوی، یک سیستم دوربین دوتایی و امکاناتی مثل شارژ بی‌سیم را هم در خود جای داده است.

 

نوکیا ۸۱۱۰ موزی

نوکیا روی لقب «گوشی موزی» که به ۸۱۱۰ داده شده بود مانور داده است و مدل جدید و ۴G این گوشی را در کنار چند موز به نمایش گذاشته است.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حیسن

    ایا ۷ پلاس از قابلیت فیلمبرداری hdr پشتیبانی میکنه؟؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه