گزارش مالی لنوو بهبود نسبی شرایط بخش موبایل را نشان می‌دهد

۱۶ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

لنوو تولیدکننده چینی محصولات تکنولوژیک در طول فصل مالی دوم خود که در ۳۰ سپتامبر به پایان رسید موفق شده ۱۴ میلیون گوشی عرضه کند. این رقم افزایش ۲۵ درصدی میزان عرضه را نسبت به فصل مالی قبل نشان می‌دهد. البته گرچه میزان فروش موبایل از فصل اول به فصل دوم افزایش یافته است اما نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۲ درصدی مواجه بوده است. در مجموع بخش موبایل شرکت لنوو ضرر ۱۵۶ میلیون دلاری را تجربه کرده (رقم پیش از کسر مالیات)، اما به هر حال این ضرر نسبت به فصل گذشته نوعی بهبود محسوب می‌شود. در واقع این شرکت ۷.۷ درصد ضرر داده که نسبت به فصل قبل ۴.۴ درصد کمتر ضرر داده است.

عرضه گوشی‌های موتورولا به دلیل شروع عرضه گوشی‌های موتورولا موتو G4 و موتورولا موتو Z حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است. موتورولا موتو Z حدود یک میلیون دستگاه فروش داشته و لنوو روی فروش ۳ میلیون دستگاه از این گوشی در طول یک سال حساب کرده است.

شرکت لنوو قصد دارد ماژول‌های موتو مودز که لوازم‌جانبی گوشی‌های موتو Z هستند را گسترش دهد. این شرکت قصد دارد با کمک جمع‌آوری منابع مالی به توسعه‌دهنده‌ها کمک کند لوازم جانبی متنوعی در میان موتو مودزها بیافرینند.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه