گلکسی اس ۸ پلاس بیش از گلکسی اس ۸ فروش خواهد داشت

۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس این هفته در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند یک تحلیل‌گر از موسسه Yuanta Securities معتقد است حدود ۵۰.۴ میلیون از این پرچم‌دار جدید امسال در جهان فروخته خواهند شد. البته این کارشناس معتقد است حجم عمده فروش را گلکسی اس  ۸ پلاس تشکیل خواهد داد. دلیل فروش بیشتر مدل بزرگتر هم گرایش روزافزون کاربران به سوی گوشی‌هایی است که بتوان از طریق آن‌ها محتوای ویدیویی تماشا و یا بازی کرد. طبق آماری که این شرکت منتشر کرده سامسونگ گلکسی اس ۸ پلاس حدود ۲۷.۱ میلیون دستگاه فروش خواهد داشت و به این ترتیب ۵۳.۹ درصد فروش کلی پرچم‌داران جدید سامسونگ را تشکیل می‌دهد. طبق برآوردها، فروش گلکسی اس ۸ هم ۲۳.۳ میلیون دستگاه یعنی ۴۶.۱ درصد از کل فروش خواهد بود.

این فرایند که گوشی‌های بزرگتر سری S فروش بیشتری داشته باشند اتفاق عجیب و بی‌سابقه‌ای نیست. پیش از این هم سامسونگ گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج فروش بیشتری از مدل‌های فلت خود داشتند.

به هر حال تا چندماه دیگر می‌توان بررسی کرد که این پیش‌بینی‌ها تا چه حد درست از آب در خواهند آمد.

 

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    با سلام و احترام
    لطف کنید توضیح دهید که فرق یاتفاوت گوشی سامسونگ اس ۸با گوشی سامسونگ اس ۸پلاس چی هست؟ من تو این دومدل ماندم که کدومشون بهتر هست بخرم چون بکلی عاشق گوشیهای سامسونگ هستم لطفا پاسخ دهید؟؟؟؟

  2. Avatar علي

    سلام من پیش خرید زدم رنگش طلاییه من مشکی زدم چرا طلایی زده

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه