گلکسی نوت بعدی اواسط مرداد ماه معرفی خواهد شد

۱۶ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا یک سال از عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت ۵ می‌گذرد و شایعات درباره‌ی نسل بعدی این تلفن همراه هوشمند بسیار زیاد شده است. براساس روند هرساله که فکر می‌کردیم سامسونگ مدل جدید گلکسی نوت را با یک شماره ارتقا با نام نوت ۶ راهی بازار می‌کند، شایعات جدید می‌گویند که این گوشی با نام گلکسی نوت ۷ در اواسط مرداد ماه معرفی خواهد شد.

سامسونگ گلکسی نوت جدید را اواسط مرداد ماه معرفی و اواخر مرداد عرضه خواهد کرد.

در جدیدترین شایعات گفته شده که گلکسی نوت ۶ یا نوت ۷ در تاریخ ۲۵ مرداد ماه (۱۵ آگوست) راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد از چند هفته قبل هم معرفی خواهد شد. تقریبا دو ماه تا زمان عرضه و معرفی این گوشی زمان باقی‌مانده و به احتمال زیاد در اوایل مرداد ماه شاهد معرفی نوت جدید خواهیم بود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که نوت جدید از یک صفحه نمایش خمیده از دو سمت بهره می‌برد و شباهت زیاد به گلکسی S7 Edge دارد. حتی دیروز اولین ویدیو از طرح سه بعدی این گوشی هم به بیرون درز کرد.

تصویر احتمالی گلکسی نوت 7

تصویر احتمالی گلکسی نوت ۷

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که عضو جدید خانواده‌ی نوت از دوربین دوتایی بهره می‌برد. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی Super AMOLED با کیفیت QHD دارد و با تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۳ یا اگزینوس ۸۸۹۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. حتی احتمال دارد این گوشی با ۶ گیگابایت رم راهی بازار شود.

منبع: Eveleaks

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ali

    فقط منتظرشم.

  2. Avatar Apple

    واییی جقدر طراحیش فرق کرده.سامسونکیا دیکه در مودر تکراری بودن طراحی ایفون حرف نزنید قبلش یه نکاه به این بندازید.

    1. Avatar علی جوادی

      لااقل بیرون زدگی لنز رو برطرف کرد تو محصول جدیدش;چرا آیفون ۶S با وجود افزایش ضخامت بازم لنزش مثل چشم قورباغه بیرون زده؟
      ضد آب و ضد گرد و قبارش کرده;مموری کارت به آپشناش اضافه شده…صفحه ی زیبا و هنری اج بهش اضافه شده…اپل چکار کرده بعد یک سال؟
      استاد نوردوست ثبت بشه فدات شم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه