نوت ۷ به‌جای نوت ۶ می‌آید

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین اخبار از رسانه‌های هم‌وطن سامسونگ در کره‌ی جنوبی، نام فبلت پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت، گلکسی نوت ۶ (Galaxy Note 6) نیست. سامسونگ با پریدن از عدد ۶، فبلت جدیدش را با نام گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) معرفی خواهد کرد.

علت اصلی این نام‌گذاری رسیدن به‌ نوعی ثبات از سوی سامسونگ است. این شرکت می‌خواسته همه‌ی پرچم‌داران امسالش یک عدد واحد را در نام خود داشته باشند. به این ترتیب در سال ۲۰۱۶ سامسونگ با S7، S7 Edge و Note 7 در بازار موبایل حضور خواهد داشت. از سوی دیگر این مدل نام‌گذاری مانع از این اشتباه احتمالی می‌شود که مثلا نوت ۶ قدیمی‌تر از S7 اج است.

یکی از فایده‌‌های چنین نام‌گذاری‌ای برای اطلاع‌رسانی راحت‌تر به مشتریانی است که هیچ‌چیز از بازار موبایل نمی‌دانند اما دوست دارند پول زیادی را صرف خرید یک دستگاه گوشی هوشمند جدید کنند.

این کار همچنین باعث می‌شود که محصولات سامسونگ بتوانند در شرایط بهتری با اپل رقابت کنند. همچنان که می‌دانید به‌عادت هرسال، شهریورماه وقت معرفی آیفون‌های جدید موسوم به آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس است.

به‌جز این‌ها فایده‌ی چنین نام‌گذاری‌ای برای اطلاع‌رسانی راحت‌تر به مشتریانی است که هیچ‌چیز از بازار موبایل نمی‌دانند اما دوست دارند پول زیادی را صرف خرید یک دستگاه گوشی هوشمند جدید کنند.

جدای از بحث نام‌گذاری، درباره‌ی نوت جدید باید گفت این دستگاه با نمایشگری به بازار می‌آید که هر دو طرف آن خمیده است. به این‌ترتیب برخلاف سال گذشته که در کنار نوت ۵، S6 Edge plus را داشتیم، امسال خبری از S7 Edge plus نخواهد بود. درباره‌ی سایر مشخصات این دستگاه هم ناگفته نماند که در این مدل هم مثل مدل پیشین در طراحی قسمت پشت دستگاه، از شیشه‌ی خمیده استفاده شده است.

سامسونگ احتمالا نوت ۷ را در مردادماه معرفی کرده و نهایتا تا آخر مرداد آن را عرضه می‌کند. تاریخ رونمایی از این دستگاه کمی جلو افتاده و احتمالا علتش این است که نوت ۷ زودتر از دستگاه‌های جدید اپل در بازار موجود باشد.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    در نگاه اول با خودم گفتم این چه کاریه و چه دلیلی میتونه داشته باشه اما الان که فهمیدم به نظرم کار درست و معقولی میاد

  2. Avatar علی محمدی

    یعنی این همه ترس واسه چیه نمیدونم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه