گلکسی نوت ۷ دوباره به بازار بر می‌گردد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدل ریفربیشد گلکسی نوت ۷ (مدل‌های ریفربیشد مدل‌هایی هستند که یک‌بار برای تعمیر به تولیدکننده بازگردانده شده‌اند) با نام گلکسی نوت FE در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت. سامسونگ ماه‌ها پیش خبر عرضه مجدد نوت ۷ های ریفربیشد را تحت این نام عنوان کرده بود و ظاهرا ۱۶ تیرماه یعنی جمعه هفته پیش عرضه این گوشی‌ها در بازار کره‌جنوبی آغاز شده است. طبق آنچه گفته شده احتمالا بزودی شاهد عرضه این گوشی در بازار کشورهای دیگر هم خواهیم بود.

پیش از این گزارش شده بود که سامسونگ صرفا قرار است ۴۰۰ هزار دستگاه گلکسی نوت FE در کره‌ جنوبی بفروشد. حال شرکت سامسونگ هم تایید کرده است که قرار نیست تعداد بیشتری از این موبایل در کره جنوبی به فروش برسد.

سامسونگ تا امروز اعلام نکرده که عرضه نوت FE قرار است صرفا به کره محدود شود و گفته شده بود در کنار کره جنوبی باید منتظر عرضه گوشی در چندین بازار دیگر هم باشیم گرچه هیچ جزییاتی از این موضوع به بیرون درز نکرده است. اما این نکته همین حالا هم مشخص است که ایالات متحده آمریکا جز بازارهایی نخواهد بود که این گوشی در آن‌ها عرضه خواهد شد.

احتمالا شرکت سامسونگ در روزهای آینده پیرامون این موضوع شفاف‌سازی بیشتری خواهد کرد و اطلاعات و جزییات بیشتری در این مورد به دست‌مان می‌رسد.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه