پرفروش‌ترین گوشی‌های بالای ۱ میلیون تومان در دیجی‌کالا (۹ تیر)

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

امروز درنظر داریم پرفروش‌ترین گوشی‌های بالای ۱ میلیون تومان موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. اپل، سامسونگ و ال‌جی لیست ۵تایی ما را اشغال کرده‌اند: دو آیفون از اپل، دو تلفن هوشمند از سامسونگ و پرچم‌دار سال گذشته‌ی ال‌جی در این لیست جاخوش کرده‌اند. وقتی پای قیمت در میان باشد، خریداران با احتیاط بیشتری عمل می‌کنند و یک‌راست سراغ محصولاتی می‌روند که امتحان‌شان را پس داده باشند. در ادامه نگاهی به ۵ تلفن هوشمند پرفروش دیجی‌کالا که قیمتی بالای ۱ میلیون دارند می‌اندازیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

6s  ‌

۱. آیفون ۶s

بدون اغراق از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار است. تا این لحظه، این بهترین آیفونی است که می‌توانید از بین آیفون‌های اپل انتخاب کنید. البته آیفون ۶s برادر بزرگ‌تری به نام ۶s پلاس و برادر کوچک‌تری هم با نام SE دارد. به‌هرحال اگر بین این سه انتخاب شک دارید، مستقیم همین مدل را بخرید.

نقد و بررسی آیفون ۶s

خرید از دیجیکالا

 

 

 

‌‌‌

آیفون SE

۲. آیفون SE

جدیدترین آیفون ۴ اینچی اپل با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه شده است. آیفون SE از همان زبان طراحی آیفون ۵ (یا به نظر عده‌ای ۵s) بهره می‌برد. ابعاد و نمایشگر آیفون چهار اینچی جدید اپل، درست مثل آیفون ۵s است. اما تراشه‌ی به‌کاررفته در این گوشی همانی است که در آیفون ۶s استفاده شده.

نقد و بررسی آیفون SE

خرید از دیجیکالا

 

 

 

‌‌‌        ‌

‌‌‌‌            ‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌

A5-1

۳. گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

سامسونگ در تولید تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی باکیفیت، تخصص دارد. اگر یک مثال خوب می‌خواهید، نگاهی به گلکسی A5 بیندازید. این دستگاه با طراحی ظریف و زیبایی که دارد، حداقل از لحاظ ظاهری هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند. این گوشی یک نمایشگر Full HD دارد و از حسگر اثرانگشت هم بهره می‌برد.

نقد و بررسی گلکسی A5 مدل ۲۰۱۶

خرید از دیجیکالا

 

 

 

‌‌‌

‌‌‌          ‌

ال جی G4 در دیجیکالا

۴. ال‌جی G4

طبق روال G4 باید زیر سایه‌ی پرچم‌دار امسال ال‌جی باشد؛ اما گویا حداقل در دیجی‌کالا، G4 از زیر سایه‌ی G5 بیرون آمده. شاید این موضوع دو دلیل ساده داشته باشد: ۱) هنوز خیلی‌ها طراحی G4 را به G5 ترجیح می‌دهند. ۲) G4 در مقایسه با رده‌بالاهای پارسال، قیمت مناسب‌تری دارد. ال‌جی G4 بدون شک از مقرون‌به‌صرفه‌ترین اندرویدی‌های بازار موبایل است.

نقد و بررسی ال‌جی G4

خرید از دیجیکالا

 

 

 

‌‌‌‌            ‌

‌     ‌‌

گلکسی S7

۵. گلکسی S7

گلکسی S7 Edge‌ طی هفته‌های گذشته همواره از پربازدیدترین‌های دیجی‌کالا بوده؛ اما پرفروش‌ترین چطور؟ خیر. مدل کوچک‌تر و ارزان‌تر این تلفن هوشمند یعنی گلکسی S7 این روزها فروش بهتری را تجربه می‌کند. اگر از حرفه‌ای‌های موبایل بخواهید که بهترین تلفن هوشمند اندرویدی را به شما معرفی کنند، احتمال این‌که نام این دستگاه را بیاورند بسیار زیاد است.

نقد و بررسی گلکسی S7

خرید از دیجیکالا

 

 

 

 

 

‌‌‌         ‌         ‌

‌     ‌
????? ?????? ???? ???? ??

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمدزارعی

    سلام دوستان
    انصافا A5 2016 عالیه.من تا قبل از خرید این گوشی مخالف بودم با سامسونگ ولی با تحقیق زیاد خریدمش و از همه نظر عالیه. به همه پیشنهادش میکنم

  2. Avatar حمید

    اصلا آمار درست و قابل استنادی نیست؛ وقتی ماهی یه روز پرچمدارای سونی رو برا فروش میذاشتید، ولی گوشیای سامسونگ و اپل همش موجود بود

  3. Avatar سپهر

    خب وقتی تو موجود کردن اجناس تبعیض قائل می شید و یکسری گوشی ها مثل گوشی های سونی رو به ندرت موجود دارید این آماری که ارائه می دید غلطه … خب وقتی اصلا موجود نبوده چطوری باید فروش بالایی داشته باشه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه