گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ واقعا معرفی خواهد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین اطلاعاتی که درباره گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ ( که با نام گلکسی X شناخته می‌شود) منتشر شده بود به این موضوع اشاره می‌کرد که این مدل در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد. این امید برای معرفی گوشی انعطاف‌پذیر در سال آینده مربوط به اظهارنظر Koh Dong-jin مدیر بخش موبایل سامسونگ بود که حدود دو هفته پیش آن را اعلام کرد.

با دریافت مجوز از آژانس ملی رادیو به نظر می‌رسد گلکسی X (که X در آن به معنای عدد ۱۰ نیست) که مدت‌ها منتظر آن بودیم واقعا در زمانی نه چندان دور معرفی خواهد شد.

در عین حال خبردار شده‌ایم که گوشی انعطاف‌پذیر سامسونگ در کره‌جنوبی از آژانس ملی رادیو مجوز گرفته است.

این گوشی که در آژانس ملی رادیو دیده شده شماره مدل SM-G888N0 دارد. این شماره و کد مربوط به همان مدلی است که پیشتر در ماه جولای مجوز بلوتوث دریافت کرده بود. حال با دریافت مجوز از آژانس ملی رادیو به نظر می‌رسد گلکسی X (که X در آن به معنای عدد ۱۰ نیست) که مدت‌ها منتظر آن بودیم واقعا در زمانی نه چندان دور معرفی خواهد شد.

یک نکته جالب توجه دیگر هم اینجاست که سامسونگ درباره نام این گوشی چه تصمیمی خواهد گرفت. همانطور که می‌دانید اپل جدیدترین گوشی خود را که به مناسبت دهمین سالگرد آیفون معرفی شده است با نام آیفون X معرفی کرده است. گوشی‌ای که نسبت به مدل‌های دیگر طراحی متفاوتی دارد و با قیمت گران‌تری هم به فروش می‌رسد. حال باید دید آیا سامسونگ گوشی انعطاف‌پذیر خود را نهایتا با نام گلکسی X معرفی می‌کند یا برای جلوگیری از نام‌گذاری مشابه، نام جدیدی برای این مدل برمی‌گزیند.

منبع: Phone Arena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar Payam Kamali

    باز هم یک نواوری دیگه از سامسونگ.
    تا چند سال اینده هیچ برندی بگیر سامسونگ نیست.البته الانم ازش عقبن.
    در اینده نچندان دور گوشیهایی با قابلیت تاشوندگی مثل کاغذ ک کوچکترین نگرانی بابت شکستن صفحه نمایشش ندارین.

  2. Avatar امید افشار

    الان یکی نیست به سامسونگ بگه صفحه گوشی قابل انعطاف کاربردش چیه ….
    چه کار خاصی میشه با صفحه منعطف کرد که با صفحه نمایش های دیگه نمیشه کرد؟؟

  3. Avatar Ali.S

    سامسونگ چند سال قبل هم پتنت هایی که اسم x روشون بود ثبت کرده پس لطفا به اپل نچسبونیدش

  4. Avatar ممد آقا

    این دیگه چرت میشه
    آیا گرفتن کاغذ در دست لذت داره؟

    1. Avatar پویا

      اونقدر که فکر میکنی دیگه ول نیستش ؛ در این حد انعطاف پذیری داره که توی جیب یا در صورت خمیدگی مثل گوشی های دیگه راحت نشکنه

  5. Avatar علی

    پایان اپل نزدیک است…

    1. Avatar ابراهیم

      اپل مدتهاست تمام شده منتهاش اهالی کوپرنیتو در خواب زمستانی اند، فقط جای استیو جابز خالیست که با کپی برداری و تجمیع از قابلیت های محصولات بسیاری از شرکت های همرده محصولی به اصطلاح انقلابی رونمایی کنه، قطعاً اگر در قید حیات بود الان از اپل هم اخباری مبنی بر گوشی انعطاف پذیر از ایشان به بیرون درز می کرد حداقل برای مقابله ی رسانه ای با سامسونگ.

      با توجه به اینکه اپل همچنان برای تأمین بخش اعظمی از قطعات اولیه خود به سامسونگ و محصولات آن وابسته است بنابراین قطعاً امکان ساخت چنین گوشی با قابلیت انعطاف پذیری برای اپل در آینده ی نزدیک امکان پذیر نخواهد بود.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه