گوشی جدید شیائومی صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی و اسنپ‌دراگون ۸۳۵ دارد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یک گوشی جدید که شیائومی تولید کرده در بنچمارک GFXBench مورد ارزیابی قرار گرفته است. این گوشی در حال حاضر با نام Chiron شناخته می‌شود. این مدل یک صفحه‌نمایش ۵.۶ اینچی با نسبت ابعاد ۱۶.۵:۹ دارد. این ابعاد کاملا غیر معمول است. برای مثال گوشی می میکس اولیه شیائومی نسبت ابعاد ۱۷:۹ داشت و مدل جدید آن نسبت ۱۸:۹ دارد.

این دستگاه رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۸۰ دارد. با اینکه صفحه‌نمایش این گوشی رزولوشن QHD ندارد اما رسما یک پرچم‌دار به حساب می‌آید.

Chiron با اندروید ۷.۱ نوقا و با رابط کاربری MIUI 9 به بازار می‌آید. پیش از این گفته شده بود که رابطه کاربری جدید گوشی‌های شیائومی که با اندروید نوقا کار می‌کند سه ویژگی جدید جستجوی تصاویر، دستیار هوشمند و لانچر اپلیکیشن هوشمند دارد.

گوشی Chiron شیائومی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ ، رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دارد. در کنار این مشخصات باید به وجود دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در پشت گوشی (هنوز مشخص نیست که دوربین تکی یا دوتایی در این مدل به کار رفته) اشاره کرد. دوربینی که قادر است ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند. در عین حال در بخش جلویی گوشی هم شاهد استفاده از دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی هستیم.

 

Chiron با اندروید ۷.۱ نوقا و با رابط کاربری MIUI 9 به بازار می‌آید. پیش از این گفته شده بود که رابطه کاربری جدید گوشی‌های شیائومی که با اندروید نوقا کار می‌کند سه ویژگی جدید جستجوی تصاویر، دستیار هوشمند و لانچر اپلیکیشن هوشمند دارد. بد نیست به این هم اشاره کنیم که قابلیت جستجوی تصاویر در رابط کاربری شیائومی امکانی کاملا جدید است و از طریق آن می‌توانید تصاویری که می‌خواهید را از طریق کلمات کلیدی آن جستجو کنید. قابلیت لانچر اپ هوشمند هم بهتان کمک می‌کند زمانی که از موضوعی مشخص حرف می‌زنید یک اپ مرتبط را برای‌تان باز کند. برای مثال وقتی از رفتن به جایی حرف می‌زنید اپ نقشه را برای‌تان باز کند یا زمانی که مقاله‌ای درباره یک هنرمند می‌خوانید اطلاعات بیشتری درباره او در اختیارتان قرار دهد. نهایتا دستیار هوشمند رابط کاربری این گوشی چیزی شبیه دستیار صوتی هوشمند گوگل است.

هنوز مشخص نیست که Chiron چه زمانی به شکل رسمی معرفی می‌شود و اسم واقعی آن چه خواهد بود.

منبع: GSMArena


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar داریوش

    شیائومی یه شرکت حرفه ای در حد اپل هست .
    طوری که میشه از لحاظ سرعت و قدرت ، شیائومی رو با آیفون مقایسه کرد …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه