گوشی جدید وان‌پلاس دوربین‌ دوتایی و ۸ گیگ رم دارد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

مدتی است که شایعاتی مربوط به معرفی گوشی جدید شرکت وان‌پلاس مطرح شده. انتظار می‌رود این شرکت در ماه آینده وان‌پلاس ۵T را معرفی کند اما این خبر هنوز به شکل رسمی توسط خود شرکت وان‌پلاس تایید نشده و هیچ نشانه رسمی‌ای هم در این‌باره منتشر نشده است. به هر حال شایعات از این حکایت می‌کنند که وان‌پلاس ۵T قرار است در ماه نوامبر عرضه شود و درباره سخت‌افزار آن گفته می‌شود که احتمالا این گوشی یک دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی هم خواهد داشت.

ظاهرا وان پلاس جدید دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پشتی دارد. این ویژگی یعنی وان‌پلاس یکی از دوربین‌های پشتی گوشی‌اش را از ۱۶ مگاپیکسل به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تبدیل کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی فعلی وان‌پلاس ۵ هم یک سیستم دوربین پشتی دوتایی دارد.

همانطور که احتمالا تا به حال در موارد زیادی دیده‌اید، گوشی‌های جدید در بنچمارک‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و از طریق حضور این مدل‌ها در بنچمارک‌ها با بعضی از ویژگی‌های سخت‌افزاری‌شان آشنا می‌‎شویم. وان‌پلاس ۵T هم در بنچمارک AnTuTu دیده شده و بعضی از ویژگی‌های آن برای‌مان مشخص شده است. طبق جدیدترین اطلاعاتی که به بیرون درز کرده متوجه شدیم این گوشی یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه ۶ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل با نسبت ابعاد ۱۸:۹ دارد. مقدار رم این مدل ۸ گیگابایت است و حافظه آن هم ۱۲۸ گیگابایتی است. بعضی از کارشناسان احتمال داده‌اند شاهد معرفی یک مدل دیگر با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت هم باشیم.

اما در کنار این ویژگی‌ها یک نکته هم درباره دوربین این گوشی مشخص شده است. ظاهرا وان پلاس جدید دو دوربین ۲۰ مگاپیکسلی پشتی دارد. این ویژگی یعنی وان‌پلاس یکی از دوربین‌های پشتی گوشی‌اش را از ۱۶ مگاپیکسل به یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی تبدیل کرده است. همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی فعلی وان‌پلاس ۵ هم یک سیستم دوربین پشتی دوتایی دارد.

احتمال این هم داده می‌شود که گوشی جدید شرکت وان‌پلاس از اندروید ۸.۰ Oreo بهره بگیرد. اگر این شایعه صحت داشته باشد این مدل اولین گوشی وان‌پلاس است که در هنگام عرضه به اندروید ۸.۰ مجهز شده است.

در کنار اطلاعاتی که درباره سیستم دوربین دوتایی این گوشی در اختیارمان قرار گرفته این را هم می‌دانیم که سنسور تشخیص اثر انگشت این مدل در پشت گوشی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ظاهر گوشی جدید شرکت وان‌پلاس بسیار شبیه گوشی Oppo R11s است.

در کنار اطلاعاتی که درباره سیستم دوربین دوتایی این گوشی در اختیارمان قرار گرفته این را هم می‌دانیم که سنسور تشخیص اثر انگشت این مدل در پشت گوشی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ظاهر گوشی جدید شرکت وان‌پلاس بسیار شبیه گوشی Oppo R11s است. دو شرکت که ارتباط بسیار نزدیکی با هم دارند چون مالک اصلی هر دوی این برندهای تولیدکننده گوشی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های گوشی‌ساز واقع در کشور چین است.

نهایتا باید به این موضوع مجددا اشاره کنیم که هیچ یک از نکات گفته شده توسط شرکت وان‌پلاس به شکل رسمی تایید نشده‌اند و مجموعه این اطلاعات به صورت شایعات و اطلاعاتی که به بیرون درز کرده منتشر شده‌اند. به هر حال تا چند هفته دیگر احتمالا شاهد معرفی این گوشی خواهیم بود و می‌توانیم درست و غلط این اطلاعات را به دقت بررسی کنیم.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه