گوشی جدید Vivo دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی دارد

۵ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی Vivo V9

شرکت Vivo به تازگی گوشی جدیدی به اسم V9 معرفی کرده که به عنوان پرچم‌دار این شرکت شناخته می‌شود. از ویژگی‌های ظاهری این تلفن همراه هوشمند می‌توان به ناچ روی صفحه نمایش اشاره کرد.

گوشی V9 به صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با دقت تصویر ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. صفحه نمایش این گوشی از نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد. صفحه نمایش ۹۰ درصد فضای روی گوشی را به خودش اختصاص داده است.

این تلفن همراه هوشمند سخت افزار خوبی هم دارد. از تراشه اسنپ‌دراگون ۶۲۶ برای آن استفاده شده و ۴ گیگابایت رم دارد. باتری آن هم ۳۲۶۰ میلی‌آمپر ساعت و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید شرکت Vivo با رابط کاربری Funtouch OS 4.0 و اندروید ۸.۱ در اختیار کاربران قرار میگیرد.

گوشی V9 به دو دوربین پشت مجهز شده که یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد. همچنین دوربین جلوی این گوشی هم ۲۴ مگاپیکسلی است.

از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه هوشمند می‌توانیم به استفاده از هوش مصنوعی روی این گوشی اشاره کنیم. هوش مصنوعی در عکاسی به کاربران کمک می‌کند و باعث می‌شود که کاربران بتوانند عکس‌ّهای بهتری ثبت کنند.

منبع: theverge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Phenomenal

    آیا اسنپدراگون ۶۲۶ جز پردازنده های پرچمدار حساب می شود آیا؟????????????????????????

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه