گوشی نکسوس ۵X به شکل رسمی معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل برای سومین‌بار نکسوس جدید را با شرکت ال‌جی تولید کرد. شرکت ال‌جی که قبلا گوشی‌های نکسوس ۴ و نکسوس ۵ را راهی بازار کرده بود، این‌بار گوشی ۵X را معرفی کرد.

گوشی نکسوس ۵X که توسط ال‌جی ساخته می‌شود، از یک صفحه نمایش Full HD و تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ بهره می‌برد.

بعد از دو سال بار دیگر شرکت ال‌جی را با یک نکسوس جدید مشاهده می‌کنیم. محصولی که ۵X نام دارد. این گوشی شباهت زیادی به نکسوس ۵ دارد، اما تفاوت‌هایی هم میان‌ آن‌ها دیده می‌شود. این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ برای آن استفاده شده که یک پردازنده‌ی شش هسته‌ای با فرکانس ۲٫۰ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. برای این گوشی ۲ گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. یک دوربین ۱۲٫۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 در پشت آن قرار گرفته است. همچنین یک دوبین ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 هم در جلوی آن دیده می‌شود. دوربین این گوشی عملکرد خوبی دارد، اما نمی‌تواند کاربران را تحت تاثیر قرار دهد. البته دوربین این محصول می‌تواند با ۱۲۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند که این ویژگی برای بسیاری از کاربران هیجان‌انگیز خواهد بود. همچنین رابط کاربری دوربین این نکسوس ۵X از Camera 3.0 API بهره می‌برد که باعث می‌شود کاربران با سرعت بیشتری بتوانند تصاویر خود را ثبت کنند.

این گوشی در دو مدل با حافظه داخلی‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایت راهی بازار می‌شود. برای این محصول یک باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته شده است.
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دو عدد بلندگو در پنل جلویی آن اشاره کرد. حسگر تشخیص اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده و همچنین USB Type-C روی آن مشاهده می‌شود. این گوشی از کارت حافظه و شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند. باید به این موضوع اشاره کنیم که دوربین این گوشی از لرزشگیر اپتیکی تصویر هم بهره نمی‌برد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

lg5x-nexus-1 lg5x-nexus-2 lg5x-nexus-3 lg5x-nexus-4 lg5x-nexus-5

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه