گوشی پیکسل ۳ در دست ساخت قرار گرفت

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان‌طور که انتظار می‌رفت شرکت گوگل کار ساخت مدل جدید گوشی پیکسل را شروع کرده است. براساس اطلاعات منتشر شده این تلفن همراه هوشمند با نام پیکسل ۳  شناخته می‌شود. در واقع انتظار داشتیم که پس از معرفی گوشی پیکسل ۲ امسال گوشی پیکسل ۳ هم معرفی شود. همچنین احتمال می‌رود که گوشی پیکسل ۳ یک مدل بزرگ‌تر با نام Pixel 3 XL هم داشته باشد.

باید به این موضوع اشاره کنیم گوگل نام گوشی جدید خودش را لو داده است. این نام در کدهای سیستم عامل اندروید که در سایت این شرکت قرار گرفته، دیده شده و مشخص شده که گوگل در حال ساخت گوشی‌های جدید است.

گوشی پیکسل ۳ به احتمال زیاد در پاییز سال ۲۰۱۸ معرفی و راهی بازار می‌شود.

هنوز درباره مشخصات سخت افزاری این گوشی‌ها چیزی نمی‌دانیم اما به احتمال زیاد به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ مجهز می‌شوند و ۴ یا ۶ گیگابایت رم هم خواهند داشت. گوشی‌های پیکسل شرکت گوگل از دوربین بسیار خوبی هم بهره می‌برند و گوشی پیکسل ۲ تا چند ماه توانسته بود امتیار بهترین دوربین گوشی از سایت DXOmark را کسب کند. حالا خیلی‌ها انتظار دارند که گوشی پیکسل ۳ بتواند موفقیت دوربین مدل قبلی خودش را به دست بیاورد.

گوشی‌های پیکسل در حالی که محصولات بسیار خوبی به حساب می‌‌آیند، با فروش خوبی مواجه نشدند. چند ماه پیش مشخص شد که فروش کلی گوشی‌های پیسکل در یک سال و نیم گذشته تنها ۴ میلیون دستگاه بوده است. این در حالی است که شرکت نوکیا تنها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ توانسته بود ۴ میلیون گوشی بفروشد.

منبع: xda-developers

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar سیّد احمد موسوی پور

    ایشالا این سری ارزونتر سری های قبل باشه.
    همه چیز خوب و عالیه ولی ارزش خرید ندار و چیز دیگه هم وجود داره که هیچ پشتیبانی وجود نداره، نه نرم افزاری، نه لوازم جانبی و نه خدای نکرده خراب بشه فکر نکنم کسی بتونه تعمیر کنه یا حتی لوازمشو داشته باشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه