گوشی HTC A9 با اندروید ۶.۰ راهی بازار می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت HTC به زودی از گوشی جدید خودش رونمایی می‌کند. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این گوشی یک محصول پرچم‌دار خواهد بود.

براساس شایعات منتشر شده، احتمال دارد که HTC گوشی A9 را با اندروید ۶.۰ راهی بازار کند.

به تازگی از منبعی نزدیک به HTC اطلاعاتی درباره گوشی A9 به بیرون درز کرده است. با توجه به اخبار منتشر شده، این گوشی با اندروید ۶.۰ یا مارشمالو (Marshmallow) راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که شرکت HTC این گوشی را در مهر یا آبان راهی بازار می‌کند و اندروید ۶.۰ از همان روز اول روی آن قرار گرفته است. اگر این اطلاعات درست باشد، گوشی A9 اولین محصولی است که با جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی از معدود محصولاتی خواهد بود که در کنار گوشی‌های نکسوس از همان روز اول با اندروید مارشمالو عرضه می‌شود.
شرکت گوگل همیشه جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را زودتر برای گوشی‌های نکسوس عرضه می‌کند. این شرکت اعلام کرده که اندروید ۶.۰ در تاریخ ۷ مهر ماه منتشر می‌شود. تا این لحظه شایعات زیادی منتشر شده که به عرضه دو نکسوس جدید از سوی ال‌جی و هوآوی اشاره می‌کنند. لازم به ذکر است که کنفرانس خبری HTC که قرار است در آن گوشی A9 به شکل رسمی معرفی شود هم در تاریخ ۷ مهر ماه و همزمان با عرضه سیستم عامل اندروید مارشمالو، برگزار می‌شود.

htc-a9-android7

به‌نظر می‌رسد که گوشی A9‌ از چیپ‌ست Helio X20 که یک پردازنده ۱۰ هسته‌ای در خودش قرار داده، استفاده می‌کند. این گوشی قرار است ۴ گیگابایت رم داشته باشد و به نظر می‌رسد که یک دوربین بسیار خوب هم برای آن استفاده شده باشد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه