گوشی HTC Bolt در زمان عرضه به اندروید نوقا مجهز خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ماجراهای HTC و صنعت تلفن‌های همراه هوشمند، هیچ‌وقت به اندازه‌ی الان جذاب و پرحاشیه نبوده. جدیدترین مورد این حواشی هم به چند شب پیش و مراسم رسمی رونمایی از گوشی‌های جدید گوگل برمی‌گردد. گوگل در جریان این مراسم با تاکید فراوان اعلام کرد که این گوشی‌های جدیدش را خودش ساخته؛ اما بعد معلوم شد که گوشی‌های جدید پیکسل و پیکسل XL را شرکت محبوب HTC برای گوگل می‌سازد.

از حواشی پیرامون HTC و محصولات‌اش که بگذریم، دیروز خبری منتشر شده که تایید می‌کند HTC Bolt، جدیدترین تلفن‌همراه هوشمند این مجموعه، در زمان عرضه، به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، یعنی نوقا، مجهز خواهد بود. البته ممکن است مجهز بودن Bolt، این شبه‌پرچمدار جدید HTC به نوقا، چندان هم به همکاری مشترک بین این شرکت گوشی‌ساز و گوگل بی‌ارتباط نباشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند که قرار است تا کم‌تر از یک ماه دیگر در اختیار مصرف‌کننده‌‎ها قرار بگیرد، از روز اول و زمان جعبه‌گشایی، به سیستم‌عامل اندروید نوقا، مجهز خواهد بود. البته رابط کاربری Sense 8، هم‌چنان برای این گوشی درنظر گرفته شده است، تا تجربه‌ی کاربری مشابهی را در مقایسه با سایر گوشی‌های این شرکت، در اختیار کاربران قرار بدهد. شاید برای‌تان جالب باشد که پرچم‌دار امسال HTC یعنی HTC 10 به سیستم‌عامل اندروید Marshmallow مجهز است و هنوز اطلاعاتی در خصوص بروزرسانی‌اش، منتشر نشده است.

برای اولین بار در اواسط شهریور ماه، نام این گوشی جدید به گوش‌مان خورد. بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است مدل Bolt به وسیله‌ی اپراتور Sprint در کشور ایالات متحده به فروش برسد و احتمالا یکی از پرچم‌داران شرکت HTC خواهد بود. البته هنوز مشخص نیست که این گوشی در سایر مناطق جهان هم عرضه خواهد شد، یا نه.

با این‌که در حدود چند هفته تا عرضه‌ی این گوشی باقی مانده، اما هنوز به‌شکل دقیق درباره‌ی مشخصات و قطعات به کار رفته در این گوشی، چیزی نمی‌دانیم؛ در این حد که بدانید که ایوان بلس، که به اطلاعات محرمانه‌ی قابل توجهی در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های تکنولوژیک دسترسی دارد، تصاویری منتشر کرده که بر اساس آن‌ها طراحی این گوشی جدید تقریبا باHTC 10 مو نمی‌زند. باید منتظر ماند و دید، ظرف چند روز آینده، اطلاعات بیش‌تری از این گوشی منتشر می‌شود، یا خیر.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    این گوشی رکورد تغییرات نسبت به نسل قبلشو شکسته ! فک کنم فقط اسمش عوض شده

  2. Avatar رضا

    گوشی های HTC بسیار گوشی های خوبی هستند مخصوصا کیفیت صدای بالایی دارند.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه