گوگل احتمالا لانچر Google Now را از پلی‌استور حذف می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیش از ۲ سال است که هر دستگاه اندرویدی، حتی گوشی‌هایی که نکسوس نیستند، می‌توانند لانچر اندرویدی گوگل را نصب کنند. با این حال، ظاهرا قرار است این امکان به زودی دیگر فراهم نباشد. وب‌سایت Android Police توانسته است اخیرا ایمیلی را کشف کند که در آن، به حذف اپ Google Now Launcher از گوگل پلی‌استور اشاره دارد. ظاهرا قرار است این لانچر تا پایان سه ماهه‌ی ابتدایی سال جاری میلادی، از پلی‌استور پاک شود و گوگل هم‌چنین از اول مارس، دیگر به شرکت‌ها اجازه نخواهد داد تا از Google Now Launcher روی دستگاه‌های‌شان استفاده کنند.

ممکن است گوگل بخواهد Google Now Launcher را جمع کند و به جای آن، به کاربران خود Pixel Launcher را ارایه بدهد.

گوگل این لانچر را مختص گوشی‌های نکسوس خودش ساخته بود. با این حال، بسیاری از افراد که از رابط کاربری گوشی‌های‌شان خوش‌شان نمی‌آمد و نمی‌خواستند با منوهای شلوغ و کند سر و کله بزنند، لانچر گوگل را روی گوشی‌شان نصب می‌کردند. لانچر گوگل هم ساده و هم بسیار سریع است. با اینکه Google Now Launcher احتمالا به زودی پاک می‌شود، اما گوگل آن را آپدیت خواهد کرد.

ممکن است گوگل بخواهد Google Now Launcher را جمع کند و به جای آن، به کاربران خود Pixel Launcher را ارایه بدهد که در حال حاضر،‌ فقط روی گوشی‌های پیکسل موجود است. البته می‌توان فایل APK این لانچر را روی هر گوشی که اندروید ۷ دارد به راحتی نصب کرد.

تا انتشار اخبار بیشتر درباره‌ی این موضوع صبر می‌کنیم.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه