گوگل مهندس ارشد پلی استیشن VR را استخدام کرد

۱۰ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پلی استیشن VR

گوگل مهندس ارشد بخش پلی استیشن VR را استخدام کرد. گوگل احتمالا با استخدام دکتر «ریچارد مارکس» (Richard Marks) می‌خواهد روند پیشرفت مربوط به حوزه‌های واقعیت مجازی و افزوده را تسریع ببخشد. آقای «مارکس» به حضور تاثیرگذار در پروژه‌هایی مانند پلی استیشن VR ، پلی‌استیشن Move و دوربین عجیب و نوآورانه EyeToy شهرت دارد که مورد آخری در سال ۲۰۰۳ برای پلی‌استیشن ۲ عرضه شد.

گوگل مشغول توسعه یک پلتفرم استریمینگ بازی با اسم رمز «یتی» (Yeti) است.

طبق گزارش سایت VentureBeat، آقای مارکس به «گروه پروژه‌ها و فناوری‌های پیشرفته گوگل» (ATAP) پیوسته است. افراد شاغل در این گروه، وظیفه‌ی عملی کردن نوآوری‌های پیشرفته طی مدت‌زمان محدود را برعهده دارند. گوگل در مورد نقش این مهندس ارشد هنوز اظهارنظری نکرده اما با توجه به تلاش‌های این شرکت برای ورود به حوزه بازی‌های کامپیوتری و استخدام یکی از مدیران اجرایی سابق ایکس‌باکس و پلی‌استیشن، مطمئنا این شرکت می‌خواهد هرچه زودتر اهداف مربوط به این حوزه را عملی کند.

از بین دیگر استخدام‌های مربوط به حوزه بازی‌های کامپیوتری، می‌توانیم به «گرگ کانسا» (Greg Canessa)، خالق Xbox Live Arcade و «جک باستر» (Jack Buster)، مدیر PlayStation Home اشاره کنیم.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گوگل مشغول توسعه یک پلتفرم استریمینگ بازی با اسم رمز «یتی» (Yeti) است. با این حال برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که این شرکت سخت‌افزار مربوط به این پلتفرم را هم عرضه خواهد کرد. در هر صورت باید صبر کنیم ببینیم تلاش‌های گوگل در این زمینه با موفقیت روبرو می‌شود یا اینکه به انبوه پروژه‌های شکست‌خورده‌ی این شرکت ملحق می‌شود.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه