گوگل به دنبال پیشرفت سرویس Street View خود است

۲۷ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل می‌داند که سرویس Street Viewاش به یک خانه تکانی درست و درمان نیاز دارد. برای همین هم به فکر تغییر و پیشرفت این سرویس افتاده است. گوگل در اولین اقدام خود، شرکت Digisfera را خریده است. این شرکت پرتغالی، تخصص‌اش در گرفتن عکس‌های پانوراما است.

شرکت Digisfera در سال ۲۰۱۴ میلادی، از بازی‌های جام جهانی فوتبال، تصاویری ۳۶۰ درجه گرفته بود.

هنوز معلوم نیست که شرکت Digisfera می‌خواهد چگونه به بهبود سرویس Street View کمک کند، اما شاید با نگاهی به سابقه‌ی این شرکت بتوانیم ایده‌ای از نحوه‌ی کارشان بگیریم.

شرکت Digisfera در سال ۲۰۱۴ میلادی، از بازی‌های جام جهانی فوتبال، تصاویری ۳۶۰ درجه گرفته بود.

FIFA

مثل خیلی از شرکت‌های دیگری که به زیرمجموعه‌ی شرکت‌های بزرگ‌تر تبدیل می‌شوند، قرار است برخی از پروژه‌ها و سیستم‌های Digisfera تعطیل شوند. تکنولوژی تگ کردن این شرکت که PanoTag نام دارد، تا ده روز دیگر به کار خود پایان خواهد داد. نرم‌افزار مشاهده‌ی عکس‌های پانورامای Marizpano هم که متعلق به این شرکت است، قرار است ساختاری منبع-باز پیدا کند تا سایر توسعه‌دهندگان بتوانند به پیشرفت و بهبود آن ادامه دهند.

Digisfera

مشخص نشده است که ایا شرکت Digisfera می‌خواهد به گرفتن عکس‌های ۳۶۰ درجه ادامه دهد یا نه. به غیر از جام جهانی ۲۰۱۴، این شرکت تصاویری پانوراما از المپیک زمستانی همان سال یا مراسم معارفه‌ی باراک اوباما هم گرفته بود.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه