گوگل امسال ساعت هوشمند پیکسل واچ را عرضه نمی‌کند

۱۰ شهریور ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل واچ

مدیر بخش مهندسی Wear OS به سایت Tom’s Guide گفته که آن‌ها ساعت هوشمند پیکسل واچ را در سال جاری عرضه نمی‌کنند. بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، به نظر می‌رسید در تاریخ ۹ اکتبر (۱۷ مهر) در کنار معرفی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال، پیکسل واچ هم رونمایی می‌شود.

در ماه مه، یکی از مشهورترین افشاکنندگان دنیای تکنولوژی اعلام کرد که گوگل به‌زودی ساعت هوشمند پیکسل واچ را معرفی می‌کند. «ایوان بلس» (Evan Blass) معمولا شایعات موثقی را منتشر می‌کند و به همین خاطر شاید گوگل قصد انجام چنین کاری را داشته اما در ادامه به هر دلیلی این موضوع را لغو یا به تاخیر انداخته است.

مدیر بخش مهندسی Wear OS در ادامه به سایت Tom’s Guide گفته که فعلا تمرکز اصلی آن‌ها معطوف به ساعت‌های هوشمند ساخته شده از طرف شرکای آن‌ها است. روز گذشته در جریان نمایشگاه IFA ساعت‌های هوشمند زیادی از جانب شرکت‌های Skagan، کاسیو و دیزل معرفی شد که البته تمام آن‌ها مبتنی بر تراشه کوالکام قدیمی هستند.

با توجه به اینکه کوالکام قرار است جدیدترین تراشه مربوط به گجت‌های پوشیدنی را در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) معرفی کند، بسیاری از کارشناسان امیدوار بودند که ساعت پیکسل واچ اولین ساعت مبتنی بر این تراشه خواهد بود. هرچند تا اطلاع ثانوی نباید انتظار معرفی این ساعت هوشمند را داشته باشیم، اما امیدواریم با معرفی این تراشه جدید، کیفیت ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS تا حد زیادی بهبود پیدا کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه