گوگل هم وارد جنگ استوری‌ها شد

۱۶ مرداد ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اصلا مهم نیست چقدر از استوری‌ها اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ‌چت یا واتس‌آپ بدتان می‌آید. استوری‌ها به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند و میلیون‌ها نفر در سرتاسر دنیا از این ویژگی استفاده می‌کنند. حتی گزارش‌ها جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوگل هم می‌خواهد وارد جنگ استوری‌ها شود و داستان‌های خودش را به اشتراک بگذارد. در واقع گوگل در حال ساخت یک شبکه اجتماعی جدید است.

 

استمپ نام سرویس جدید گوگل است که عملکری مانند استوری‌ اینستاگرام دارد.

با توجه به گزارشی که سایت Wall Street Journal منتشر کرده، شکل کار با استمپ دقیقا مانند کار با استوری‌های اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی است. کاربران با سوایپ کردن استوری‌ها می‌توانند استوری‌ها بعدی را ببینند. سرویس جدی گوگل به شکل خوبی برای پلتفرم‌های موبایل و کامپیوترهای شخصی طراحی شده و استفاده از آن راحت خواهد بود. گزارش شده که گوگل در حال مذاکره با سرویس‌های خبری مختلف است تا آن‌ها خبرهای خودشان در قالب استوری روی استمپ منتشر کنند.

سرویس استمپ در نتایج جستجوری گوگل هم یافت خواهد شد و از این نظر افراد بیشتری می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند. هنوز تاریخ عرضه این سرویس جدید مشخص نشده، اما گفته شده به‌زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. قطعا حضور گوگل در این زمینه می‌تواند بسیار جذاب باشد.

 

منبع: techcrunch
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میثم

    یه سوال
    این بخش ها رو وقتی یه اپ مثل اسنپ چت ابداع میکنه، به اسم خودش ثبت میشه؟ یعنی اگه بقیه بخوان استفاده کنن باید پولی به طراح بدن یا عمومی حساب میشه و هیچ حقی نداره طراح ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه