گوگل هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنفرانس I/O 2020 را لغو کرد

۱۴ اسفند ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوگل ویروس کرونا

در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شرکت گوگل هم شب گذشته خبر لغو کنفرانس مربوط به توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O را اعلام کرد. گوگل I/O امسال قرار بود در تاریخ بین ۱۲ تا ۱۴ مه امسال برگزار شود و پس از تصمیم برای برگزاری دیجیتالی رویداد مربوط به فضای ابری، گوگل تصمیم گرفته مهم‌ترین کنفرانس سالانه خود را لغو کند.

در بیانیه گوگل آمده: «به دلیل نگرانی در مورد شیوع ویروس کرونا (COVID-19) و مطابق با دستورالعمل بهداشت جهانی، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا و دیگر مقامات بهداشتی، تصمیم گرفته‌ایم بخش فیزیکی کنفرانس I/O را لغو کنیم.» باید خاطرنشان کنیم مراسم Google I/O معمولا مهم‌ترین کنفرانس گوگل در سال محسوب می‌شود که در جریان آن تغییرات اندروید، محصولات سخت‌افزاری تازه‌نفس و حتی به‌روزرسانی سرویس‌هایی مانند گوگل مپ معرفی می‌شوند.

گوگل ویروس کرونا

گوگل اعلام کرده که آن‌ها به دنبال راه‌های دیگری برای تکامل بخشیدن به I/O هستند تا بتوانند با جامعه توسعه‌دهندگان خود ارتباط برقرار کنند. با توجه به اینکه سال‌های گذشته هم بسیاری از رویدادهای این کنفرانس به‌صورت زنده در اینترنت پخش می‌شدند، امسال هم به احتمال زیاد گوگل چنین کاری را بدون حضور فیزیکی افراد انجام می‌دهد.

طبق اعلام گوگل، هزینه پرداخت شده از جانب شرکت‌کنندگان تا ۱۳ مارس به‌طور کامل برگشت داده می‌شود و افرادی که بلیط مراسم امسال را خریداری کرده‌اند، بدون نیاز به قرعه‌کشی مرسوم اجازه خرید بلیط مراسم سال آینده را خواهند داشت. لغو این کنفرانس جدیدترین خبر لغو یکی از معروف‌ترین کنفرانس‌های حوزه تکنولوژی به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا است. ماه گذشته خبر لغو نمایشگاه MWC منتشر شد و چند روز قبل هم فیسبوک اعلام کرد کنفرانس F8 را برگزار نمی‌کند.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه