گیتارهای فندر را به راحتی شخصی‌سازی کنید

۲۰ آبان ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یک گیتار فندر شخصی‌سازی شده برای خودتان می‌خواهید، می‌توانید به فروشگاه Custom Shop شرکت فندر مراجعه کنید و به کمک آن‌ها، گیتاری مختص خودتان سفارش دهید. با این حال، شرکت فندر راهکاری ساده‌تر برای شخصی‌سازی گیتارها فراهم کرده است. فندر وب‌سایتی به اسم Mod Shop راه انداخته است و توسط آن، می‌توانید گیتاری برای خودتان طراحی کنید.

شخصی‌سازی گیتار در Mod Shop ارزان‌تر از Custom Shop فندر در می‌آید.

در حال حاضر، می‌توانید محبوب‌ترین مدل‌های فندر یعنی Stratocaster، Telecaster، Jazz Bass و Precision Bass را در وب‌سایت Mod Shop برای خودتان طراحی کنید.

«اندی مونی» (Andy Moonery)، مدیرعامل شرکت فندر، درباره‌ی سرویس جدیدشان گفته است: “از راه اندازی فروشگاه شخصی‌سازی Fender Mod Shop خوشحال هستیم. این قدم، در راستای عهدی است که ما به موزیسین‌ها و کمک به آن‌ها در حرفه‌شان داریم.”

مونی ادامه داده است: “هر قدر با گیتارتان راحت‌تر باشید، بهتر اجرا می‌کنید. فروشگاه Mod Shop این امکان را برای‌تان فراهم می‌کند تا مدلی را با توجه به علایق شخصی‌تان در کارخانه بسازید.”

در وب‌سایت Mod Shop می‌توان رنگ گیتارها، پیکاپ آن‌ها را، جنس گارد پیکاپ، راست و چپ بودن یا قابلیت‌های دیگری را شخصی‌سازی کرد. گیتارهایی که در Mod Shop ساخته می‌شوند، محدوده‌ی قیمتی بین ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ دلار دارند و از گیتارهایی که در Custom Shop ساخته می‌شوند ارزان‌تر هستند.

Telecaster-Fender-Mod-Shop

البته باید این موضوع را هم در نظر بگیرید که گیتارهای Custom Shop بسیار حرفه‌ای ساخته می‌شوند و افرادی مثل Eric Clapton یا Jeff Beck گیتارهای‌شان را در Custom Shop شخصی‌سازی می‌کردند. برخی از گیتارهایی که گیتاریست‌ها توسط Custom Shop برای خودشان ساخته‌اند، آن‌قدر خوب از آب درآمده‌اند که فندر شروع به تولید انبوه آن‌ها کرده؛ مثل گیتار Telecaster J5 که در ابتدا توسط John 5 برای خودش طراحی شده بود.

می‌توانید از اینجا، به صفحه‌ی Mod Shop سری بزنید.

محصولات Fender در دیجی‌کالا

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Digital Trends

E3_News
کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه