عدم وجود مدیریت در فضاهای مجازی

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروزه حضور در شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط نزدیک‌تر با طرفداران به نوعی ضروری و لازم است. من نیز از این قاعده مستثنا نیستم و در فیس‌بوک و اینستاگرام صفحه‌ی رسمی دارم که از طریق آن با مخاطبانم در ارتباط هستم و اخبارم را در اختیارشان قرار می‌دهم و از بازخورد کارهایم مطلع می‌شوم.

با توجه به روحیاتم، زیاد در جریان فضای مجازی قرار نمی‌گیرم و فعالیت بسیار کمی دارم ولی به نظرم فیس‌بوک به علت فیلترینگ، دیگر آن تاثیرات سابق را در داخل کشور ندارد، اینستاگرام هم به دلایل شخصی جذابیت زیادی برای من ندارد، چون به شخصه اهل عکس انداختن و به اصطلاح سلفی نیستم.

فضای مجازی با نسبت تفاوت اندکی، همان بازخوردهای فضای واقعی را به همراه دارد، از طرفی اگر منِ خواننده حاشیه‌ای داشته باشم قطعا این حاشیه از طریق‌های مختلف دوباره به خودم باز می‌گردد. خوشبختانه تاکنون حاشیه و مشکل خاصی برای من ایجاد نشده اما این حواشی و دردسرها را دیده‌ام که اتفاق افتاده است که اصلا نمی‌تواند تایید شده باشد. اما به هر حال می‌گوییم، آن‌طور که باید و شاید هم مدیریتی روی این فضاها نمی‌شود و کنترلش بسیار سخت است.

تاکنون خرید آنلاین نداشته‌ام. به شخصه ترجیح می‌دهم ابتدا کالای مورد نظر را ببینم، تجربه برخی از دوستان من این‌گونه بوده که کالایی را سفارش داده‌اند و زمانی که به دستشان رسیده، جنس مورد نظر با جنس سفارش داده شده تفاوت‌هایی را داشته است. به هر صورت، اما خرید آنلاین را هم نفی نمی‌کنم، شاید دلیل اینکه آنلاین خرید نمی‌کنم این است که زیاد وارد این مقوله نشده‌ام، اما پایه و اساس اقتصاد دنیا هم به این سمت می‌رود که به زودی بیشتر روابط اقتصادی به صورت آنلاین خواهد بود.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه