ادعای جالب یواخیم لو پس از شکست مقابل مکزیک: ما را چشم زدند!

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سرمربی تیم آلمان

سرمربی تیم آلمان از نمایش بازیکنانش در بازی با مکزیک ابراز نارضایتی کرد. یواخیم لوو پس از شکست غیرمنتظره ۰-۱ آلمان مقابل مکزیک در نخستین بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۱۸ که باعث شد کار مدافع عنوان قهرمانی برای صدرنشینی در گروه ششم سخت شود به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

لو و شاگردانش در صورت دوم شدن در این گروه و صدرنشینی برزیل در گروه پنجم باید در مرحله بعد به مصاف سلسائو بروند و همین موضوع تاثیری که این نتیجه می تواند روی سرنوشت جام بیست و یکم بگذارد را نشان می دهد.

لو پس از این بازی هیجان انگیز که به قضاوت علیرضا فغانی برگزار شد گفت:« خوب نبودیم و نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم. باید گفت که در نیمه اول خیلی بد بودیم و اصلا نتوانستیم مثل همیشه پاس‌کاری کنیم. در نیمه دوم بهتر کار کردیم و مکزیک عقب کشید اما بنظر می رسید تیم ما را چشم زدند چون با وجود ایجاد موقعیت های مختلف توپ وارد دروازه نمی شد. به هر حال از این اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و باید این بازی را فراموش کنیم. قرار نیست به خاطر یک شکست وحشت زده شویم و همه چیز را تغییر دهیم. هنوز دو بازی دیگر داریم و می توانیم به هدف مان که صعود از گروه بود دست یابیم.»

سرمربی ژرمن‌ها همچنین درباره شانس تیمش برای صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی گفت:« اطمینان دارم به دور بعد صعود خواهیم کرد اما فعلا به حریف دور بعدی فکر نمی کنم. نتیجه ناامید کننده ای کسب کردیم چون به باخت در نخستین بازی عادت نداریم اما باید شرایط را قبول کرد. بازیکنان ما تجربه کافی برای کنار آمدن با این شکست را دارند.»

تیم ملی آلمان روز ۲ تیرماه در دور دوم مرحله گروهی به مصاف سوئدی که با حذف ایتالیا به جام جهانی راه پیدا کرد خواهد رفت و سپس در روز ۶ تیرماه با کره جنوبی بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه