یکی از طراحان اصلی بازی Mass Effect Andromeda استودیوی BioWare را ترک کرد

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«کامرون هریس» (Cameron Harris) که به عنوان یکی از سازندگان اصلی بازی Mass Effect Andromeda به شمار می‌رفت استودیوی BioWare و صنعت بازی را ترک خواهد کرد.

کامرون هریس که به عنوان Senior Editor در استودیوی BioWare فعالیت می‌کرد، از اواخر فروردین ماه این استودیو را ترک می‌کند.

کامرون هریس در توییتر خودش گفته که از اواخر فروردین ماه استودیوی BioWare را ترک می‌کند و دیگر قصد ندارد در صنعت بازی فعالیت کند. او گفته به شهر سیاتل باز می‌گردد و فرصت‌های جدید را تجربه می‌کند.

هریس به عنوان Senior Editor در استودیوی BioWare فعالیت می‌کرد. خود هریس درباره‌ی سمت Senior Editor می‌گوید: “من به عنوان Editor، تهیه کننده، Managing Editor روی پروژه‌های بزرگ زیادی کار کردم. همچنین همکاری‌های مختلفی با نویسندگان و طراحان برای ساخت بازی داشته‌ام. حتی روی محلی‌سازی کردن بازی‌ها و صداگذاری آن‌ها هم فعالیت داشته‌ام.”

او درباره دلیل ترک کردن استودیوی BioWare می‌گوید: “تصمیم گرفته‌ام، کلاً صنعت بازی را ترک کنم و به دنبال فرصت‌های جدیدتر باشم. زمان خوبی را در استودیوی BioWare سپری کردم و برای تمام اعضای این استودیو آرزوی موفقیت دارم. همچنین از طرفدارانی که در طول این سال‌ها من را همراهی کردند هم تشکر می‌کنم.”

Cameron Harris

کامرون هریس

کامرون هریس، از سال ۲۰۰۷ وارد صنعت بازی‌سازی شد و در شرکت‌های مایکروسافت و نینتندو هم کار کرده است. او در روند ساخت بازی‌هایی مانند Mass Effect: Andromeda، Star Wars: The Old Republic، Guild Wars 2، Dragon Age: Inquisition، Gears of War 3، Fable: The Journey و Crimson Dragon  نقش داشته است.

در طول سال‌های گذشته هم افراد مهمی استودیوی BioWare را ترک کردند که از بین آن‌ها می‌توان به «ری موزیکا» (Ray Muzyka) و «گرگ زسچاک» (Greg Zeschuk)‌ اشاره کرد. مدتی پیش هم «دیوید گایدر» (David Gaider) نویسنده‌ی مجموعه بازی‌های Mass Effect و Dragon Age هم این استودیو را ترک کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع:‌  EuroGamer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه