تصویری از زاویه‌ی پشت آیفون ۷ پلاس منتشر شد

۵ خرداد ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته اولین تصویر معتبر از گوشی آیفون ۷ پلاس به بیرون درز کرد. در عکسی که از پرچم‌دار جدید اپل لو رفته، دیده می‌شود که این گوشی مجهز به دوربین دوتایی و اتصال هوشمند است.

در حالی که چیزی به کنفرانس خبری اپل در دوم فروردین ماه نمانده، تصور می‌شود که این شرکت کوپرتینویی می‌خواهد در این مراسم پرچم‌دار جدید خودش را معرفی کند. اما همزمان اخبار و شایعه‌ها پیرامون آیفون ۷ پلاس هم بسیار داغ است و گفته می‌شود که طراحی این گوشی نسبت به مدل‌های قبلی، تغییرات زیادی به خود دیده است؛ خط آنتن از پشت آن حذف شده و جک هدفون هم ندارد. تاکنون تصاویر زیادی منتسب به آیفون ۷ و قاب آن منتشر شده که عموما بر اساس رندر یا حدس و گمان کاربران بوده‌اند. ضمن اینکه مدتی پیش هم عکس‌های مربوط به دوتایی بودن دوربین این گوشی لو رفته بود.

اپل تا به این لحظه در تایید یا رد هیچ‌کدام از شایعه‌ها اقدام نکرده. ولی به تازگی یک عکس از گوشی آیفون ۷ پلاس به بیرون درز کرده که برخی از این شایعه‌ها را شفاف‌سازی می‌کند.

iPhone-7-Plus

در این عکس، پشت گوشی دیده می‌شود. تا پیش از این لحظه، اخبار متنوعی درباره‌ی دوربین این گوشی شنیده می‌شد اما حالا مشاهده می‌کنیم که این گوشی واقعا دارای یک دوربین دوتایی است. ضمنا اتصال هوشمند (Smart Connector) هم در آن تعبیه شده است.

تصور بسیاری از کاربران بر این بود که اپل از طراحی لنز برآمده در پرچم‌دار جدید خود، خودداری می‌کند تا گوشی را باریک‌تر و مینیمال‌تر بسازد. اما با تصویری که هم اکنون از آیفون ۷ پلاس  معروف لو رفته، می‌بینیم که لنز دوربین دوتایی آن همچنان اندکی برآمدگی دارد. البته این برآمدگی کم‌تر از مدل‌های قبلی است.

منبع: WCCFtech.com

 

 

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar حمید رضا

    اصلا قشنگ نیست.اگر دو دوربینو در گوشه هاش میزاش قشنگتر می شد

  2. Avatar علیرضا پورجبار

    دقیقا کجاش بینظیره؟؟؟ مثل هواوی زشته شده و این هم عکس واقعی از آیفون نیست. اپل هرگز مشتری های خودشو نمیپرونه. تنها ترین پلتفرمی که میتوان گفت که آیفون چه شکلی خواهد بود شباهت هایی به آیفون ۶ اس خواهد داشت.(شاید هم براق شیشه ای باشد)

  3. Avatar عرفان

    بینظیره دم اپل گرم

  4. Avatar عرفان

    بینظیره

  5. Avatar حسین

    زشت شده مثل ال جی

  6. Avatar بازی اندروید

    فوق العاده است

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه