یک منبع جدید می‌گوید: آیفون ۷ فقط دو مدل خواهد داشت

۳۰ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف برخی شایعات که این روزها به شکل مداوم به گوش می‌رسند ایوان بلاس مرد مشهوری که در حوزه نشر اخبار و شایعات مربوط به گوشی‌های هوشمند فعال است گفته است که امسال صرفا دو مدل آیفون خواهیم داشت؛ اپل آیفون ۷ و اپل آیفون ۷ پلاس که به ترتیب با نام‌های Sonora و Dos Palos شناخته می‌شوند. او به این نکته هم اشاره کرده است که مدل سومی در کار نخواهد بود. ظاهرا تصاویری که در روزهای گذشته منتشر شده بودند و سه مدل آیفون را نشان می‌دادند درست نبودند و به‌وضوح نشانه‌هایی داشتند که جعلی بودن‌شان را ثابت می‌کرد.

پشت هرکدام از این آیفون‌ها یک لوگوی «S» وجود داشت و می‌دانیم مدل‌های امسال قرار نیست چنین نشانه‌ای داشته باشند. بنابراین وجود این لوگو به خوبی نشان می‌داد که این عکس‌ها به احتمال بسیار زیاد جعلی هستند. حال مشخص نیست که آیا آیفون ۷ پلاس صرفا مدل بزرگتر آیفون ۷ عادی خواهد بود یا مدلی است که قبلا تحت عنوان آیفون ۷ پرو درباره آن شایعات مختلفی منتشر شده؛ یعنی مدلی با وجود دو دوربین پشتی و یک اسمارت کانکتور.

در این میان ظاهرا دو چیز قطعی است. یک اینکه خطوط آنتن از جایی که بوده به سمت دو لبه بالایی و پایینی گوشی منتقل شده و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون هم در همه مدل‌ها حذف شده است.

‌۱۹۱۹

منبع: PhoneArena

‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه