کتاب رایگان امروز «۷ عادت مردمان موثر»: راهنمای رسیدن به موفقیت

۱۲ تیر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

برای رسیدن به هدف‌هایتان چه‌کاری کرده‌اید؟ برای این‌که بتوانید بگویید واقعا فرد موفق هستید چه تلاشی کرده‌اید؟

کتاب‌های زیادی از موفقیت و راهکارها و ترفندهای آن می‌گویند. جمله‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی یا صفحات وب در مورد اینکه چطور موفق شویم وجود دارد. اما تبدیل شدن به یک انسان موفق در همه‌ی زمینه‌ها (رابطه، کار ، تحصیل و …) نیازمند تغییر شخصیت و عادات شما هستند. کتاب «۷ عادت مردمان موثر» یکی از بهترین راهنماهای موفقیت است.

۷ عادت مردمان موثر: همراه با درس‌هایی برای ایجاد تغییر در شخصیت

نوبیسنده: استفان آر. کاوی

نشر هورمزد

ورود به سایت فیدیبو

ممکن است در برخورد با فرزندانتان فرد تأثیرگذاری نباشید. چون همیشه با آن‌ها حرف می‌زنید ولی به آن‌ها گوش نمی‌دهید. دانش به شما می‌گوید در یک رابطه و تعامل درست باید به حرف‌های دیگران گوش داد. برای این‌که یک گوش شنوای خوب باشید، باید مهارتش را هم داشته باشید. شاید از بقیه مهم‌تر این باشد که شما واقعا باید بخواهید و مال باشید گوش دهید. برای اینکه شنونده خوبی باشید باید گوش دادن عادت شما باشد؛ نه صرفا مهارتی که در کتاب‌ها خوانده‌اید.

کتاب هفت عادت مردمان موثر مجموعه‌ای فرمول‌های روانشناسی نیست. این کتاب راهنمای گام به گامی برای تغییر شخصیت و شکل دادن عادت‌های جدید در شماست.

عادت‌های اول با تسلط بر خود و پیروزی‌های فردی تکیه دارند. مثل کاشتن دانه‌ای در دل زمین برای اینکه پایه شخصیتتان را به صورت موثر شکل دهید. عادت‌های بعدی بر همکاری، کار گروهی و ارتباط موثر استوارند و عادت آخر بازسازی و نوسازی است.

این عادت‌ها پایه شخصیت هر شخص می‌شوند و به کمک آن‌ها هر فرد می‌تواند به‌صورت موثر مشکلاتش را حل کند، فرصت‌هایش را بیشتر کند و مداوم در حال یادگیری باشد و دیگر پیشرفت کند.

کتاب «۷ عادت مردمان موثر» هدیه امروز فیدیبو

کتاب «۷ عادت مردمان موثر» هدیه امروز فیدیبو در تابستانه‌ی کتاب است. امروز می توانید این کتاب را به رایگان از فیدیبو دریافت کنید.

فراموش نکنید برای دانلود رایگان این کتاب از فیدیبو تنها ۲۴ ساعت وقت دارید. 

کافیست نرم افزار یا اپلیکیشن فیدیبو را دانلود کنید، وارد حساب کاربری خود شده و این کتاب را به کتابخانه شخصیتان بیافزایید.

دانلود اپلیکیشن و نرم‌افزار فیدیبو

دانلود از کافه بازار

دانلود از گوگل پلی

دانلود از اپ استور

دانلود برای ویندوز

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه