آخرین تصاویر هوآوی P10 که به بیرون درز کرده را ببینید

۲۶ آبان ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تقریبا دوماه پس از معرفی هوآوی P9 با شایعاتی درباره هوآوی P10 مواجه شدیم. یکی از اولین شایعات درباره مدل P10 مربوط به حسگر اثرانگشت آن بود. شایعات بیان می‌کردند که حسگر اثرانگشت هوآوی P10 در بخش جلویی گوشی قرار دارد (برخلاف حسگر P9 که پشت گوشی است).

حال از آن زمان چندین ماه می‌گذرد و هوآوی P9 هم با فروشی در حدود ۹ میلیون دستگاه در سراسر جهان کاملا موفق عمل کرده است. یک تصویر که ظاهرا به یک مدل از هوآوی P10 مربوط است منتشر شده و نشان می‌دهد حسگر اثرانگشت این مدل همانطور که گفته شده بود در بخش جلویی گوشی قرار گرفته است.

Untitled-1

براساس این تصویر مشخص است که باید برای مدل جدید هم انتظار یک دوربین دوتایی را بکشیم. در هوآوی P9 وجود دوربین دوتایی یکی از ویژگی‌های جالب توجه برای خریداران بود. P9 دوربین دوتایی ساخت شرکت لایکا را به همراه خود داشت، یکی از دوربین‌ها عکس‌های رنگی می‌گرفت و دوربین دیگر به شکل اختصاصی به ثبت تصاویر سیاه و سفید می‌پرداخت. بنابراین انتظار داریم همکاری هوآوی و لایکا در مدل P10 هم ادامه داشته باشد.

تا این لحظه براساس شایعات می‌دانیم هوآوی P10 یک گوشی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. در آن از تراشه Kirin 960 استفاده شده که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G71 دارد.

ظاهرا P10 در دو مدل عرضه می‌شود. یک مدل با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک مدل با ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی. هنوز چندماهی تا معرفی P10 زمان باقی است و باید منتظر اطلاعات بیشتر از این گوشی شرکت هوآوی باقی بمانیم.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه