آخرین نسخه‌ی آزمایشی اندروید ۷.۰ عرضه شد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایشی از اندروید ۷.۰ نوگت را عرضه کرده است؛ یعنی احتمالا در آینده‌ای بسیار نزدیک، نسخه‌ی نهایی اندروید ۷.۰ برای کاربران عرضه خواهد شد.

اندروید ۷.۰ نوگت قرار است تا پایان تابستان عرضه شود.

از ماه اسفند که گوگل برای اولین بار، اندروید ۷.۰ را به‌صورت آزمایشی در اختیار کاربران قرار داد، چهار ماهی گذشته است. این حرکت هم چندان برای نسخه‌های قبلی اندروید سابقه نداشت؛ چون معمولا گوگل به این زودی‌ها نسخه‌ی بعدی اندروید را معرفی نمی‌کرد. با این حال، گوگل قصد داشت تا اندروید ۷.۰ را زودتر در اختیار شرکت‌های سازنده‌ی موبایل قرار دهد تا این نسخه از سیستم عامل اندروید، زودتر و بهتر برای تمام گوشی‌ها عرضه شود.

آخرین نسخه‌‌ی پیش‌نمایشی اندروید نوگت، هیچ قابلیت جدیدی را در خودش جای نداده است؛ فقط قسمت‌های مختلف این سیستم عامل بهینه شده‌اند و باگ‌های آن برطرف شده‌اند. گوگل در نسخه‌ی پیش‌نمایش قبلی، آخرین رابط‌های برنامه‌نویسی را قرار داده بود تا توسعه‌دهندگان بتوانند نرم‌افزارهای‌شان را با اندروید ۷.۰ سازگار کنند. گوگل خودش توسعه‌دهندگان را تشویق کرده است تا از قابلیت‌هایی مثل Split-Screen و دیگر امکانات جدید اندروید ۷.۰ در اپ‌های‌شان استفاده کنند.

اندروید ۷.۰ نوگت قرار است تا پایان تابستان عرضه شود. احتمالا تا قبل از عرضه‌ی اندروید نوگت، گوگل نکسوس‌های امسال‌اش را هم معرفی خواهد کرد.

منبع: Digital Trends

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    اندروید نوگت؟!

  2. Avatar مرتضی

    فقط میخواد سریع اپدیت بده تا از نظر شماره به آی او اس برسه

    1. Avatar alireza

      چی میگی.انگار بچه کوچیکا حرف میزنی.ینی چی شماره اش به ای او اس نزدیکتر بشه.یه حرفایی میزنینا

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه