آلمانی اسپرت و مغرور، آئودی از مدل RS5 2017 کوپه رونمایی کرد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه ژنو، آئودی از مدل جدید RS5 کوپه رونمایی کرد. خودرویی که از ظاهر شکیل و مشخصات فنی برخوردا است. این خودرو به عنوان پرچم‌دار مدل RS5 به حساب می‌آید. RS5 کوپه ظاهری اسپرت و خشن دارد. به نظر می‌رسد که چهره‌ی بعضی از محصولات این شرکت به مدل RS4 Avant نزدیک می‌شود. در نمای جلوی این خودرو، جلوپنجره‌ی زنبوری با دو ورودی هوا بزرگ زاویه‌دار دیده می‌شود. احتما این خودرو در دو رینگ استاندارد ۱۹ اینچی و سفارشی ۲۰ اینچی عرضه می‌شود.

در زیر در موتور RS5 کوپه، پیشرانه‌ی ۲.۹ لیتری توئین توربو قرار دارد؛ پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خورجینی که می‌تواند قدرتی معادل ۴۴۴ اسب‌بخار را به این آلمانی می‌دهد. البته آئودی یک پیشرانه‌ی ۸ سیلندر خورجینی با قدرت مشابه هم عرضه می‌کند که گشتاور بیشتری نسبت به مدل پایه دارد. برای به حرکت درآوردن جثه‌ی ۱۶۵۵ کیلوگرمی آئودی RS5 کوپه از حال سکون تا سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت، ۳.۹ ثانیه زمان لازم است؛ این درحالی است که مدل قبلی ۴.۶ زمان نیاز داشت. در عین حال مدل قبلی آلایندگی کمتری به همراه داشت. این آلمانی می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت هم دست پیدا کند.

audi rs5 coupe geneva auto show 2017 rear

آئودی RS5 کوپه جدید، یک گیربکس هشت دنده تیپ‌ترونیک خودکار دارد. انتقال نیرو هم به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد. این خودرو از کنترل دینامیک رانندگی خوبی بهره‌مند است. احتمالا این خودرو از خرداد ماه به فروش می‌رود. قیمت این خودرو هم حدود ۷۶ هزار دلار تخمین زده شده است.

منبع: autoexpress

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. seyed

    آئودی حرف نداره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه