آلکاتل رسما معرفی کرد: گوشی هوشمند Flash Plus 2

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آلکاتل به ساخت گوشی‌‌های هوشمند با زیربرند Flash ادامه می‌دهد. اولین گوشی از این سری با نام Alcatel Flash تقریبا دو سال پیش عرضه شد و گوشی دوم هم با نام Flash 2 سال گذشته معرفی شد. اما در همان سال، Flash Plus را هم که مدل ارتقایافته‌ی گوشی اصلی Flash است دیدیم. حالا بعد از مرور تاریخچه‌ی این گوشی‌ها بالاخره می‌رسیم به خبر اصلی و این‌که: آلکاتل امروز گوشی جدیدتری را با نام Flash Plus 2 رسما معرفی کرد.

این گوشی هوشمند با بدنه‌ی تمام‌فلزی را باید یک دستگاه ایده‌آل در طبقه‌ی گوشی‌های میان‌رده به حساب آورد.

این گوشی هوشمند با بدنه‌ی تمام‌فلزی را باید یک دستگاه ایده‌آل در طبقه‌ی گوشی‌های میان‌رده به حساب آورد. این گوشی دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p است و از تراشه‌ی Helio P10 استفاده می‌کند. پردازنده‌ی Cortex-A53 گوشی جدید آلکاتل هشت‌هسته‌ای و کارت گرافیکش Mali-T860MP2 است. Flash Plus 2 در دو نسخه عرضه شده که یکی با ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۲ گیگابایت رم و دیگری با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رم ۳ گیگابایتی در دسترس خواهد بود.

دوربین پشت این گوشی ۱۳ و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. برای دیگر مشخصات هم باید به اسکن اثر انگشت، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری، شیار میکرو SD، مجهز بودن به فلش LED و پشتیبانی از دو سیم‌کارت اشاره کنیم. این گوشی سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی مارشمالو کار می‌کند و فعلا قیمت‌های ۱۶۰ و ۱۹۰ دلار به ترتیب برای دو مدل ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی آن پیشنهاد شده است.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه