آمار خیره کننده از فروش مجموعه بازی‌های هیلو

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مجموعه بازی‌های هیلو از جمله بازی‌های محبوب پلتفرم ایکس‌باکس به حساب می‌آیند که علاقه‌مندان بسیار زیادی هم دارند.

مجموعه بازی‌های هیلو به دلیل داشتن طرفداران بسیار زیاد، با فروش بسیار خوبی هم مواجه می‌شوند. به تازگی آماری از فروش این مجموعه بازی‌ها منتشر شده است.

قسمت‌های مختلف این مجموعه با استقبال خوبی از سوی بازی‌کننده‌ها روبه‌رو شده و به همین دلیل فروش خوبی را برای ناشر این بازی به‌همراه ‌آورده‌اند. به تازگی آمار فروش این مجموعه بازی‌ها اعلام شده است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت مجموعه بازی‌های هیلو تا کنون ۶۵ میلیون نسخه فروش داشته‌اند. فروشگاه GameSpot در مهر ماه سال ۲۰۱۴ و قبل از عرضه بازی Halo: The Master Chief Collection اعلام کرده بود که این مجموعه بازی‌ها ۶۰ میلیون نسخه فروش کرده‌اند. البته هنوز میزان دقیق فروش بازی Halo: The Master Chief Collection مشخص نشده، اما احتمال میرود که این مجموعه با فروش ۵ میلیون نسخه‌ای روبه‌رو شده باشد. لازم به ذکر است که این بازی در قالب یک باندل به همراه ایکس‌باکس وان عرضه شده بود.

halo

درحال حاضر بازی‌های Halo: Combat Evolved Anniversary، Halo 3، Halo: Reach، Halo 4، Halo 3: ODST، Halo Wars و بازی جدید Halo: Spartan Assault به فروش میرسند. جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو قرار است در مهر ماه برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شود و به احتمال زیاد آمار فروش این مجموعه را تا ۷۰ میلیون نسخه و حتی بیشتر افزایش می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از علاقه‌مندان به این مجموعه بازی‌ها، عنوان Halo: The Master Chief Collection را بازی می‌کنند که شامل نسخه‌های اول تا چهارم این مجموعه می‌شود. به‌تازگی بخش داستانی بازی Halo 3: ODST هم برای این مجموعه عرضه شده است. سری بازی‌های هیلو از جمله بازی‌های کلیدی شرکت مایکروسافت به حساب می‌آیند که می‌تواند به فروش کنسول ایکس‌باکس وان کمک زیادی بکند. بخش چندنفره این مجموعه بازی‌ها هم همیشه پرطرفدار بوده و به همین دلیل در قسمت پنجم ویژگی‌های جدیدی به آن اضاضه شده است.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه