آنر ۱۰ رسما معرفی و از همین امروز در بازار جهانی عرضه شد

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه
آنر ۱۰

شرکت «آنر» (Honor) دیروز طی مراسمی از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. گوشی «آنر ۱۰» (Honor 10) در عین اینکه از نظر قابلیت‌ها و طراحی تفاوت زیادی با پرچم‌دار فعلی هوآوی یعنی P20 ندارد، ولی با قیمتی پایین‌تر و بسیار خوب عرضه می‌شود.

از نظر ظاهری آنر ۱۰ بسیار شبیه به P20 طراحی شده است؛ طوری که بدنه‌ی این گوشی هم شیشه‌ای است و در زوایای مختلف، رنگ عوض می‌کند. با این حال، برخلاف P20 که در رنگی بنفش-مانند عرضه می‌شود، آنر این نوع تکنولوژی که هوآوی اسم Aurora Glass را برای آن انتخاب کرده را در رنگ‌های آبی و سبز روی گوشی Honor 10 خود عرضه می‌کند.

صفحه نمایش Honor 10 اندازه‌ی ۵.۸ اینچی دارد و و وضوح تصویر آن هم فول اچ‌دی است. از طرفی پردازنده‌ی این گوشی هم مثل P20 همان Kirin 970 است. گوشی Honor 10 هم‌چنین چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان رم دارد.

دوربین Honor 10 کمی با P20 فرق می‌کند. البته این گوشی هنوز هم یک سیستم دوربین دوتایی دارد که این بار سنسور رنگی آن ۱۶ مگاپیکسلی و سنسور سیاه و سفید آن ۲۴ مگاپیکسلی است. سنسور اصلی دوربین آنر ۱۰ دیافراگم f/1.8 دارد و از سیستم اتوفوکس تشخیص فاز (Phase Detection) استفاده می‌کند. قابلیت تشخیص حالت عکس با استفاده از هوش مصنوعی هم در این گوشی قرار داده شده است.

دوربین سلفی آنر ۱۰ دقتی ۲۴ مگاپیکسلی دارد و در بریدگی صفحه‌ی نمایش یا همان Notch بالای صفحه قرار گرفته است.

شرکت آنر در پرچم‌دار جدید خود از یک باتری با ظرفیت ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده کرده است که به لطف تکنولوژی شارژ سریع می‌تواند در ۲۵ دقیقه پنجاه درصد شارژ شود.

آنر ۱۰ پورت USB Type-C دارد، اندروید آن نسخه‌ی ۸.۱ است و هم‌چنین یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هم روی آن قرار داده شده.

گوشی Honor 10 از امروز با قیمت ۳۹۹ دلار برای مدل ۶۴ گیگابایتی و ۴۴۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی وارد بازار شده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar سعید

    امیدوارم دیجی کالا اینو سریعتر بیاره که بخریمش مثل honor 10 view نشه که مدتهاست قرارهای موجود بشه گوشیهای سری آنرا خوب در اومدن مثل خودرو تویوتا ارزان و با کارکرد و کارایی بالا

    1. Avatar فرهاد

      خودرو تویوتا ارزان؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه