هوآوی گوشی هوشمند با ۸ گیگابایت رم تولید می‌کند

۱۳ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هوآوی آنر 10 جی تی

هوآوی اولین گوشی هوشمند خود با ۸ گیگابایت رم را معرفی کرد. گوشی «آنر ۱۰ جی‌تی» (Honor 10 GT) یک مدل ارتقا یافته نسبت به آخرین گوشی بالا رده‌ی این شرکت یعنی «آنر ۱۰» است که اردیبهشت ماه همین امسال به بازار عرضه شد. این گوشی پرچمدار ماه آینده در بازار چین عرضه خواهد شد.

شرکت چینی «هوآوی» (Huawei) که با گوشی‌های میان رده خود شناخته می‌شد، چند سالی است که به تولید گوشی‌های هوشمند فانتزی و بالا رده روی آورده است. این شرکت با تولید گوشی‌هایی با دوربین سه‌گانه، حسگر اثر انگشت دوگانه و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، نام خود را به عنوان تولید کننده گوشی‌های هوشمند سطح بالا مطرح کرد. در همین راستا این شرکت برای اولین بار یک گوشی هوشمند با رم ۸ گیگ تولید کرده است تا در این زمینه از غول‌هایی چون سامسونگ و اپل پیشی بگیرد.

پردازنده Kirin 970

گوشی جدید هوآوی به جز رم ۸ گیگی که دارد از هر نظر شبیه به آنر ۱۰ است که اردیبهشت امسال در چین و یک ماه بعد از آن در بازار جهانی عرضه شد. در هر اینچ از صفحه نمایش ۵.۸۴ اینچی این گوشی ۴۳۲ پیکسل به نمایش در می‌آید. پردازنده این گوشی نیز همان پردازنده Kirin 970 اختصاصی هواوی است که قبلا در بهترین گوشی‌های هوآوی استفاده شده بود. در پشت دستگاه هم دو دوربین ۱۶ و ۲۴ مگاپیکسلی به کار رفته است که از هوش مصنوعی برای عملکرد بهتر بهره می‌برد. باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی آنر ۱۰ جی‌تی از طریق درگاه USB-C و با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع اختصاصی هوآوی به سرعت شارژ می‌شود؛ به شکلی که ۵۰ درصد ظرفیت باتری آن تنها طی ۲۵ دقیقه پر می‌شود.

Honor 10 GT

قیمت رسمی این گوشی هنوز اعلام نشده است؛ اما با توجه به ظاهر و مشخصات مشابه با آنر ۱۰ انتظار می‌رود قیمت آنر ۱۰ جی‌تی تنها کمی بیش‌تر از  ۲۵۹۹ یوان (۳۹۱.۴۲ دلار) باشد. طبق اعلام هوآوی این گوشی سوم مرداد در بازار چین عرضه خواهد شد. هنوز معلوم نیست که آیا در خارج از چین نیز این گوشی عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: The VERGE

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. زندگی بد

    شماکه گوشی یه میلیونی رو ۲میلیون میفروشیددیگه واسه مافرقی نداره چه گوشب معرفی میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه